Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du på å svare på nettdating?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En jeg skriver med nå kan bruke opp til et døgn, selv om jeg ser at han har lest mld min like etter at jeg sendte den. Når han svarer så skriver han svar, ikke bare kort "ok". 

Hvor lang tid er det vanlig å bruke når man er interessert?

Anonymkode: f3db9...260

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har opplevd det samme. Han bruker evigheter for å svare på meldingene mine. Jeg svarer med en gang han har skrevet

Anonymkode: dca9b...40d

Skrevet

Betyr det at han ikke er interessert? Eller gjør han seg kostbar?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Betyr det at han ikke er interessert? Eller gjør han seg kostbar?

Det kan sikkert være mange årsaker til det. 

Skrevet

En jeg skrev med kunne bruke flere dager og kunne ta kontakt etter flere uker. Jeg gadd tilslutt ikke mer. Man mister flyten i samtalen og det ble bare sånn overfladisk pjatt av det.

Han svarte ordentlig, men samtalen gikk aldri videre på grunn av at det tok så lang tid å få svar.

Selv så svarer jeg så fort som mulig, men det er selvsagt ok om det går en liten stund i mellom. Men ikke dager og uker. Synes ikke at man virker særlig interessert da.

Skrevet

Husker jeg ble ganske fort lei av de som brukte 1+ døgn med å svare. Interessen dalte ganske fort da. Noen ganger hev jeg meg på spillet og drøyde med mitt svar med vilje. Men det rant ganske fort ut i sanden, ikke mye interesse å spore i folk som holder på sånt. Da kaster man bare bort tid på den personen. Er man interessert, bruker man ikke så lang tid som det her er snakk om.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...