Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #1 Del Skrevet 14. februar 2005 Gutten min på 7 år er plaget med hard avføring. Hva skal jeg gjøre for å hjelpe han. Han har nå klaget i mange dager på at han har vondt i magen og ikke får ut lorten. Pappaen ga klyster (vann med olje), men det har ikke hjulpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #2 Del Skrevet 14. februar 2005 Hei ! Jeg vil anbefale å gi ham Biola produkter. Yoghurt eller melk. Dette fikk vi anbefalt på sykehuset når datteren vår skulle begynne på en medisin som kunne gi hard mage. Hun bruker den ikke nå, men Sønnen min på 2 år spiser 1 biola yoghurt hver dag og har aldri har mage. Jeg håper at det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #3 Del Skrevet 17. februar 2005 Prøv svisker eller sviskesaft og jeg lover at magen vil slutte med det tøyset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2005 #4 Del Skrevet 17. februar 2005 Gå på apoteket og spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå