AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Hei, tok første Klexane og en albyl e i går. Har ingen bivirkninger såvidt jeg vet. Er ca 6-7 uker på vei, men mistet flere ganger pga mulig blodpropper før. Stikket der sprøyten er fra er lite, men lilla. Hvordan skal det se ut? Skrapte av en bitteliten skorpe på et lite sår på låret og blødde i 3 timer. Så effekten er ganske rask. Litt ekkelt det jeg skriver nå, beklager dette - når jeg gikk på nummer to på toalettet og tørket meg var det blod fra bak der. To ganger nå. Etter at jeg er ferdig og bruker papair for å se om jeg blør mer så gjør jeg ikke det, kun etter at jeg faktisk har vært på do. skal ta sprøyte og pille to i dag og skal selvfølgelig ringe legen i morgen, men hvordan er det/ har det vært for dere under blodfortynnende behandling? Takk for svar fra ei som friker... Anonymkode: 3dbc0...747
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Vanlig å få blåkuler ved innstikksstedet. Ikke pill på skorper. Blod fra anus kan komme av rifter når du er på do. Forebygg ved å spise mer fiber og drikke mer vann sånn at avføring blir løsere og ikke tørk så hardt med papiret. Anonymkode: 38dcb...9be 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Helt vanlig med blåmerker på injeksjonsstedet når du setter blodfortynnende. Det er fordi de små karene i huden sprekker lett, og du får en liten blødning under huden der du stikker inn kanylen. Jeg sto på samme medikament i 3 mndr og mageskinnet så ut som et verdenskart Til slutt. Fin variasjon fra blå lilla via grønt til mer dype fiolette flekker 😀 Småblødninger fra endetarmen er som nevnt over også vanlig fordi kar kan sprenges. Somgravid blir man også lett forstoppet (Pga progesteron). Litt svisker hver dag fungerer godt. Anonymkode: 2dab6...134 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vanlig å få blåkuler ved innstikksstedet. Ikke pill på skorper. Blod fra anus kan komme av rifter når du er på do. Forebygg ved å spise mer fiber og drikke mer vann sånn at avføring blir løsere og ikke tørk så hardt med papiret. Anonymkode: 38dcb...9be Skjønner. Haha, vet - dårlig vane Skal spise mer fiber og bli flinkere å drikke vann. Trodde ikke jeg var så hardhendt, men tydeligvis. Anonymkode: 3dbc0...747
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt vanlig med blåmerker på injeksjonsstedet når du setter blodfortynnende. Det er fordi de små karene i huden sprekker lett, og du får en liten blødning under huden der du stikker inn kanylen. Jeg sto på samme medikament i 3 mndr og mageskinnet så ut som et verdenskart Til slutt. Fin variasjon fra blå lilla via grønt til mer dype fiolette flekker 😀 Småblødninger fra endetarmen er som nevnt over også vanlig fordi kar kan sprenges. Somgravid blir man også lett forstoppet (Pga progesteron). Litt svisker hver dag fungerer godt. Anonymkode: 2dab6...134 Greit å høre det ikke er uvanlig. Skal være på dette uviss lengde, kanskje bare 3 måneder, kanskje hele svangerskapet. Skal avklares underveis. Oi... håper det går bort?? Ellers får en bare vise det frem som kunst så mye kjipt med graviditet altså. Flaks det blir så bra til slutt, men skjønne seg på det den som kan hvorfor det skal være så mye kjipt med det hele også. Skal ut å kjøpe svisker nå Anonymkode: 3dbc0...747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå