Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg ble for snart ett år siden veldig syk. Eg kommer ikke til å bli helt frisk, men målet er å komme meg tilbake i et noenlunde normalt liv, deriblant jobb. Formen er stigende, og eg så for meg at eg kunne forsøke meg i jobb. Men dette er tydeligvis veldig vanskelig! Jobb før AAP har blitt innvilget kan virke negativt på om eg får AAP eller ikke. Om eg etter hvert forsøker meg i full jobb vil eg ikke lengre ha AAP, og eg må jobbe 26 uker før eg kan sykemeldes. Så for å være sikker på at eg har penger inn hver måned, må eg altså jobbe mindre enn eg kanskje kunne ha klart, i tilfelle det viser seg at eg e for syk. Hvorfor er systemet sånn??

Anonymkode: 84fec...393

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med Nav, mener du kan prøve deg i jobb uten å miste aap men avtal med din saksbehandler på forhånd. :) 

Anonymkode: 4fb88...171

Skrevet

Du kan søke gjenopptak aap hvis du blir syk igjen før du har opptjent nye sp rettigheter

Anonymkode: ae1c7...eea

• Liker 1
Skrevet

Jeg går på aap samtidig som jeg er i arbeidstrening. Da får jeg ikke lønn av jobben, men går liksom oppå de andre. Tenker å fortsette slik til jeg er mer varig bedre.

Anonymkode: 1f444...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...