Nana Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Noen som har vært på denne timen og kan fortelle litt om hvordan den er?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Dropp og betalt for x den timen, også går du på corsstraining som du ikke må betale x. Er mer eller mindre det samme, og mye bedre. Og i tillegg inne i salen, istendenfor ute så alle kan se deg-. Anonymkode: 74a7b...47f 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Dropp og betalt for x den timen, også går du på corsstraining som du ikke må betale x for. Er mer eller mindre det samme, og mye bedre. Og i tillegg inne i salen, istendenfor ute så alle kan se deg-. Anonymkode: 74a7b...47f Anonymkode: 74a7b...47f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Anonymkode: 74a7b...47f crosstraining. Anonymkode: 74a7b...47f
Nana Skrevet 25. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dropp og betalt for x den timen, også går du på corsstraining som du ikke må betale x. Er mer eller mindre det samme, og mye bedre. Og i tillegg inne i salen, istendenfor ute så alle kan se deg-. Anonymkode: 74a7b...47f Jeg har allerede Prformance inkludert i medlemskapet gjennom jobben, men er litt redd for at timen er for hard for meg. Trener vanligvis gruppetimer og styrke med PT
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 Just now, Nana said: Jeg har allerede Prformance inkludert i medlemskapet gjennom jobben, men er litt redd for at timen er for hard for meg. Trener vanligvis gruppetimer og styrke med PT Ok, like harde timer med crosstraing, hvis ikke noe ganger det hardere-det kommer ann på hva du gjør i timene. min erfaring er at de pt er heller ikke like gode som instruktører (i den gruppetimen), som de instuktørene (det er noen av de som er pt, og noen av de er "bare"instruktlr) på crosstraining, og i tillegg er Prfemoance timen ute i felles areale, og du er på utstillig, crosstraing er inne i sal og inneholder de samme type øvelser, og trene de samme muskelgruppene. Anonymkode: 74a7b...47f 3
Nana Skrevet 25. februar 2018 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, like harde timer med crosstraing, hvis ikke noe ganger det hardere-det kommer ann på hva du gjør i timene. min erfaring er at de pt er heller ikke like gode som instruktører (i den gruppetimen), som de instuktørene (det er noen av de som er pt, og noen av de er "bare"instruktlr) på crosstraining, og i tillegg er Prfemoance timen ute i felles areale, og du er på utstillig, crosstraing er inne i sal og inneholder de samme type øvelser, og trene de samme muskelgruppene. Anonymkode: 74a7b...47f Takk for svar 😊 På mitt senter er Prformance avd i en egen etasje så du er ikke så på utstiling, og det er der i prformance-avd jeg også trener med PT så akkurat det skal gå greit. Er mer usikker på om intensiteten er for høy og om instruktørene tilpasser etter nivå. Trener man individuelt eller to og to sånn som man gjerne gjør på Crossfit? Foretrekker å være på egenhånd
tøydokka Skrevet 26. februar 2018 #8 Skrevet 26. februar 2018 Det er forskjellige PRformance- timer. Du har olympic lifting, som er trening på teknikker i vektløfting.(rykk og støt/snatch & clean & jerks). Så er det mobility, som er tøyningsøvelser. Kjempegod time der man jobber med øvelser som hjelper deg til å oppnå mobilitet som er nødvendig for god teknikk i bl. a styrketrening. PRformance styrke er styrkeløft, dvs markløft, benkpress eller knebøy. Og så er det hi intensity, som er som en crossfitøkt med ulike øvelser som får opp pulsen. Finnes sikkert flere timer på andre sentere, men de jeg har vært med på har vært veldig gode. Instruktørene er pt- utdannet, slik at kunnskapen er ofte bedre enn på vanlige gruppetimer. Man får også mer tilbakemeldinger på teknikk. 1
tøydokka Skrevet 26. februar 2018 #9 Skrevet 26. februar 2018 11 timer siden, Nana skrev: Takk for svar 😊 På mitt senter er Prformance avd i en egen etasje så du er ikke så på utstiling, og det er der i prformance-avd jeg også trener med PT så akkurat det skal gå greit. Er mer usikker på om intensiteten er for høy og om instruktørene tilpasser etter nivå. Trener man individuelt eller to og to sånn som man gjerne gjør på Crossfit? Foretrekker å være på egenhånd Intensiteten styres etter ditt nivå. Dette er timer der superatleten og bestemor potetgull kan trene side om side. Jeg tror du må belage deg på at du må samarbeide med andre på disse timene. Særlig på styrketimen, der man gjerne deler stativ med en annen og jobber annenhver gang. Det handler mest om tilgang på utstyr. 1
Gjest moreno Skrevet 26. februar 2018 #10 Skrevet 26. februar 2018 Jeg er nybegynner, og har hatt godt utbytte av strength og mobility tilpasses ditt nivå
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #11 Skrevet 26. februar 2018 19 hours ago, Nana said: Takk for svar 😊 På mitt senter er Prformance avd i en egen etasje så du er ikke så på utstiling, og det er der i prformance-avd jeg også trener med PT så akkurat det skal gå greit. Er mer usikker på om intensiteten er for høy og om instruktørene tilpasser etter nivå. Trener man individuelt eller to og to sånn som man gjerne gjør på Crossfit? Foretrekker å være på egenhånd Du trener da ikke med noen på crosstraining, men pga plass blir man delt opp i grupper som gjør de samme øvelsene, og det skjer også Prformnace. Men du assa du må da bare prøve time for å se om du lker den... Anonymkode: 74a7b...47f 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #12 Skrevet 26. februar 2018 8 hours ago, tøydokka said: Det er forskjellige PRformance- timer. Du har olympic lifting, som er trening på teknikker i vektløfting.(rykk og støt/snatch & clean & jerks). Så er det mobility, som er tøyningsøvelser. Kjempegod time der man jobber med øvelser som hjelper deg til å oppnå mobilitet som er nødvendig for god teknikk i bl. a styrketrening. PRformance styrke er styrkeløft, dvs markløft, benkpress eller knebøy. Og så er det hi intensity, som er som en crossfitøkt med ulike øvelser som får opp pulsen. Finnes sikkert flere timer på andre sentere, men de jeg har vært med på har vært veldig gode. Instruktørene er pt- utdannet, slik at kunnskapen er ofte bedre enn på vanlige gruppetimer. Man får også mer tilbakemeldinger på teknikk. Veldig ofte er instruktørene på crosstraing pt og ofte populære instruktøter med mye erfaring fra av å ha gruppetimer, jeg har hatt også hatt instruktører som har vunnet beste oslo instruktør 1 år, mens Prfermance-har de ingen erfaring som instruktør, og er lite flink til å instruktere, og tror det holder å vise øvelsene begynnelsen av time, for så bare se på, og ha skyhøy musikk så man ikke høre hva de sier. Crosstraing kommer de bort til å hjelper deg og viser deg, mens preformance må du spørre selv, minium hjelp. Anonymkode: 74a7b...47f 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #13 Skrevet 26. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: Veldig ofte er instruktørene på crosstraing pt og ofte populære instruktøter med mye erfaring fra av å ha gruppetimer, jeg har hatt også hatt instruktører som har vunnet beste oslo instruktør 1 år, mens Prfermance-har de ingen erfaring som instruktør, og er lite flink til å instruktere, og tror det holder å vise øvelsene begynnelsen av time, for så bare se på, og ha skyhøy musikk så man ikke høre hva de sier. Crosstraing kommer de bort til å hjelper deg og viser deg, mens preformance må du spørre selv, minium hjelp. Anonymkode: 74a7b...47f " er Anonymkode: 74a7b...47f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #14 Skrevet 26. februar 2018 Og det som gjør meg mest irritterende, at en del av de har kommet når timen, og bruker flere minutter for å øvelsene skrive på tavla istendenfor før timene, slik at det går mindre tid til pluss forklaring-mindre utbytte av timen, og itillegg virker en del av ikke er motivert eller engasjert, mens crosstraing har jeg har aldri at de ikke er engasjert og positive. Og utstyret har blitt lagt klart før timen begynner. Anonymkode: 74a7b...47f 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #15 Skrevet 26. februar 2018 8 hours ago, tøydokka said: Intensiteten styres etter ditt nivå. Dette er timer der superatleten og bestemor potetgull kan trene side om side. Jeg tror du må belage deg på at du må samarbeide med andre på disse timene. Særlig på styrketimen, der man gjerne deler stativ med en annen og jobber annenhver gang. Det handler mest om tilgang på utstyr. Rikitg. Anonymkode: 74a7b...47f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #16 Skrevet 26. februar 2018 8 hours ago, tøydokka said: dette er timer der superatleten og bestemor potetgull kan trene side om side. Det er da ikke helt sant, de fleste er yngre og spreke folk. Anonymkode: 74a7b...47f 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #17 Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Og det som gjør meg mest irritterende, at en del av de har kommet når timen, og bruker flere minutter for å øvelsene skrive på tavla istendenfor før timene, slik at det går mindre tid til pluss forklaring-mindre utbytte av timen, og itillegg virker en del av ikke er motivert eller engasjert, mens crosstraing har jeg har aldri at de ikke er engasjert og positive. Og utstyret har blitt lagt klart før timen begynner. Anonymkode: 74a7b...47f "begynner Anonymkode: 74a7b...47f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #18 Skrevet 26. februar 2018 20 hours ago, AnonymBruker said: Ok, like harde timer med crosstraing, hvis ikke noe ganger det hardere-det kommer ann på hva du gjør i timene. min erfaring er at de pt er heller ikke like gode som instruktører (i den gruppetimen), som de instuktørene (det er noen av de som er pt, og noen av de er "bare"instruktlr) på crosstraining, og i tillegg er Prfemoance timen ute i felles areale, og du er på utstillig, crosstraing er inne i sal og inneholder de samme type øvelser, og trene de samme muskelgruppene. Anonymkode: 74a7b...47f 6 minutter siden, AnonymBruker said: Og det som gjør meg mest irritterende, at en del av de har kommet når timen, og bruker flere minutter for å øvelsene skrive på tavla istendenfor før timene, slik at det går mindre tid til pluss forklaring-mindre utbytte av timen, og itillegg virker en del av ikke er motivert eller engasjert, mens crosstraing har jeg har aldri at de ikke er engasjert og positive. Og utstyret har blitt lagt klart før timen begynner. Anonymkode: 74a7b...47f 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er da ikke helt sant, de fleste er yngre og spreke folk. Anonymkode: 74a7b...47f Enig, min er erfaring er at crosstraining er mer åpen til nybegynner enn P. Anonymkode: 08324...8ef 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #19 Skrevet 26. februar 2018 On 25.2.2018 at 12:41 PM, AnonymBruker said: Dropp og betalt for x den timen, også går du på corsstraining som du ikke må betale x. Er mer eller mindre det samme, og mye bedre. Og i tillegg inne i salen, istendenfor ute så alle kan se deg-. Anonymkode: 74a7b...47f On 25.2.2018 at 12:41 PM, AnonymBruker said: Dropp og betalt for x den timen, også går du på corsstraining som du ikke må betale x. Er mer eller mindre det samme, og mye bedre. Og i tillegg inne i salen, istendenfor ute så alle kan se deg-. Anonymkode: 74a7b...47f Enig, jeg skjønner ikke hvorfor de tar ekstra betalt for disse timene, når de hadde sammentlige av disse i sal fra før.. Anonymkode: 08324...8ef 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå