Gå til innhold

Vår dag (langt)

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Det hørtes ut som et drømmebryllup. Du var nydelig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hørtes fantastisk ut! Må si jeg er imponert over at du klarte å spise frokost, og at du husker hva de spilte til inngangsmarsj! Jeg husker mye av vielsen, men ikke akkurat det.. Gratulerer! Hilsen nygift gjest.

Skrevet
Hørtes fantastisk ut! Må si jeg er imponert over at du klarte å spise frokost, og at du husker hva de spilte til inngangsmarsj! Jeg husker mye av vielsen, men ikke akkurat det.. Gratulerer! Hilsen nygift gjest.

Det var stort sett det eneste jeg klarte å spise hele dagen :ler: takk skal du ha :)

Skrevet

Vi har også tenkt å bruke Canon av Pachelbel som innmarsj. Den er utrolig nydelig. Hadde dere strykere også eller var det bare kirkeorgel? Det letteste for oss er helt klart om det funker med orgel uten strykere.

Skrevet
Vi har også tenkt å bruke Canon av Pachelbel som innmarsj. Den er utrolig nydelig. Hadde dere strykere også eller var det bare kirkeorgel? Det letteste for oss er helt klart om det funker med orgel uten strykere.

Vi hadde bare orgel og det funket fint, tror det hadde blitt enda finere med trompet (som vi egentlig skulle ha) men orgelet klarte seg bra alene også.

Skrevet

Du har rett i en ting, makan til tempo som dere hadde ut av kirken har jeg ikke sett maken til :ler:

Vielsen var nydelig, dere var vakre, og buketten din.... vel, jeg tror det er den fineste jeg har sett :)

Skrevet
Du har rett i en ting, makan til tempo som dere hadde ut av kirken har jeg ikke sett maken til :ler:

:ler: jepp, da orket jeg ikke tenke mer på hva som er rett og hva som er galt :ler: tenkte bare jeg vil ut!!! :ler:

Skrevet

Nydelig kjole og vakker bukett :-) Tillykke som gift!

Skrevet

Gratulerer som nygift.Høres ut som om dere har hatt en fantastisk dag.En flott rapport du har skrivd :)

Skrevet

Gratulerer!!! Har sett bildene, og dere var kjempenydelige!!!! :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Helt klart et nydelig bryllup og en utrolig fin fest for alle som var der!! Og buketten var ikke too much of anything - den var fiiin:)

Klem fra søstra til brudgommen:) (som du glemte i talelista di, da...grr. hihi)

vart du skræmt no, Arwen? hehe - måtte jo innom og titte her i dag. har ikke snoka ellers:)

Skrevet

Jaaaaaa! Glemte jo deg kjære :klem:

og det er bare å snoke :ler:

Skrevet

Gratulerer, Arwen! Høres ut som en fantastisk dag. Gleder meg til det er min tur :wink: Nydelig brudepar var dere også!

Gjest Seleena
Skrevet

:grinele: Så fint i lese!

Eg syntest du var ei flott brud eg. Det er sjeldan eg ser kjolar som sitt så godt på nokon som den gjorde på deg! Ikkje for stor og såg veldig "dyr" ut :wink:

Brudebuketten var nyydelig! Kjekk mann!

Gleder meg til fleir bilete.

:hjerter:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Arwen. Gratulerer så mye som nygift.

Jeg har ikke lest hele referatet ditt ennå, men må bare si at dere var helt nydelige. Kjolen var flott og satt fantastisk, du var nydelig på håret, og buketten var helt perfekt (av de finere jeg har sett, faktisk)

Lykke til videre i ekteskapet.

Hilsen Ingeline som giftet seg i fjor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...