AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Hunden min henger med halen og nekter å la med sjekke ut hva som er galt der bak. Hvis jeg løfter han opp og holder under rumpa hyler han. Han er ellers frisk og rask, går fint på do, så tror ikke det er analkjertlene. I går oppdaget jeg at han hadde en liten steinhard avføringsklump rett ved anus og fikk fjernet den ved å skylle han med vann leeenge. Han har veldig mye pels og den kan derfor ha vært der i noen dager og kanskje lugget han slik at det har blitt sår? Hvordan skal jeg behandle dette såret på best mulig måte? Jeg får jo ikke komme til der bak. Han har som sagt masse pels og halen henger forran så umulig å få se noe nå når han er så på vakt. Jeg får ihvertfall se det an noen dager og dersom det ikke bedrer seg får jeg dra til vet å få undersøkt det, det er vel ikke noe som haster i dag tror dere? Han viser ikke noe tegn til ubehag med mindre jeg løfter han, så jeg skal selvfølgelig ikke løfte han noe mer. Anonymkode: 74cb2...c85
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Går han på do som normalt? Anonymkode: ccf11...476
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går han på do som normalt? Anonymkode: ccf11...476 Ja han gjorde det, men pep når han skulle akkurat. Vi skal på vet om et par timer siden det virker som han blir verre og har vondt. Anonymkode: 74cb2...c85
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja han gjorde det, men pep når han skulle akkurat. Vi skal på vet om et par timer siden det virker som han blir verre og har vondt. Anonymkode: 74cb2...c85 Første som slår meg er enten forstoppelse som gjør vondt eller en rift, bra du skal til vet. Anonymkode: ccf11...476
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første som slår meg er enten forstoppelse som gjør vondt eller en rift, bra du skal til vet. Anonymkode: ccf11...476 Han har vært på do 2 ganger i dag så forstoppelse er det nok ikke. Jeg tror det må være rift/sår. Uansett har han veldig vondt så han må få hjelp stakkars.. Anonymkode: 74cb2...c85
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Han har vært på do 2 ganger i dag så forstoppelse er det nok ikke. Jeg tror det må være rift/sår. Uansett har han veldig vondt så han må få hjelp stakkars.. Anonymkode: 74cb2...c85 Uff ja. Ikke greit å ha vondt uten å kunne si hva som er feil. Anonymkode: ccf11...476
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #8 Skrevet 25. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Han har vært på do 2 ganger i dag så forstoppelse er det nok ikke. Jeg tror det må være rift/sår. Uansett har han veldig vondt så han må få hjelp stakkars.. Anonymkode: 74cb2...c85 Det kan fortsatt være mye igjen i tarmen eller noe som sitter fast. Jeg ville tatt turen til dyrelegen Anonymkode: 0cb20...375
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #9 Skrevet 25. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kan fortsatt være mye igjen i tarmen eller noe som sitter fast. Jeg ville tatt turen til dyrelegen Anonymkode: 0cb20...375 Som jeg skrev tidligere skulle vi til dyrelegen og vi har nå vært der. Var en analkjertel som hadde sprukket. Han har ikke vist noe tegn på at noe var galt før i går kveld, hvordan kan jeg forhindre at dette skjer igjen? Noen med tips? Avføring har vært normal frem til i går kveld. Ikke har han vist tegn til ubehag eller noe.. Anonymkode: 74cb2...c85
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #10 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev tidligere skulle vi til dyrelegen og vi har nå vært der. Var en analkjertel som hadde sprukket. Han har ikke vist noe tegn på at noe var galt før i går kveld, hvordan kan jeg forhindre at dette skjer igjen? Noen med tips? Avføring har vært normal frem til i går kveld. Ikke har han vist tegn til ubehag eller noe.. Anonymkode: 74cb2...c85 Dette er jo noe dyrlegen burde snakket om. Ring dem i morgen å hør hva du burde gjøre videre Anonymkode: ccf11...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå