Gå til innhold

Dette med å ligge med beina høyt etter sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inngangen til livmoren er jo mot magen, burde man ikke da ligge på magen etter sex?

Anonymkode: 5850d...4fb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ingenting som tilsier at man må ligge med beina høyt etter sex...det holder å ligge vannrett en liten stund,selv om egentlig det også er ganske omrstridt...

Sæden som skal gjøre jobben er allerede godt oppi der og på vei inn i livmoren så om du reiser deg for å gå på do etter 5 minutter så har ikke det så veldig mye å si, kanskje med mindre svømmerene er i veldiig dårlig form..:)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Inngangen til livmoren er jo mot magen, burde man ikke da ligge på magen etter sex?

Anonymkode: 5850d...4fb

Noen har livmoren fremover, noen bakover, noen rett opp. Det er ikke et fasitsvar.

Anonymkode: a66d4...740

Skrevet

Jeg lå aldri noe som helst etter sex. Ble gravid etter 5 pp

Anonymkode: 84f36...c9c

Skrevet

Har ligget i ro, flat på rygg, i ti min. Blitt gravid første pp tre ganger. Om det har noen sammenheng er umulig å si da. 

Anonymkode: ed1c2...ff6

Skrevet

Mener det finnes to seriøse studier om dette, det éne konkluderte med at det ikke betyr noe mens i den andre tydet det på at det var gunstig å bli liggende en stund vannrett. Har ikke noen kilde å vise til, er bare noe jeg husker å ha lest. Å ha bena høyt eller ikke betyr nok ingenting, men det kan tenkes at det er gunstig å bli liggende vannrett sånn at ikke alt renner ut med én gang. Det skader i hvert fall ikke, men om det har noe å si er veldig usikkert. Mener de ofte lar kvinnene bli liggende en stund etter inseminasjon, men mulig jeg tar feil.  

Selv blir jeg liggende en halvtime med en liten pute under rumpa. Sikkert ikke noe poeng men jeg tenker at det skader ikke og uansett er det deilig å bli liggende en stund etter sex. "Bare begynn på maten du kjære, jeg må dessverre ligge her! :fnise::fnise::fnise:

Skrevet

Lå også på ryggen med bena litt opp ca ti min etterpå. Ble gravid, men igjen vet ikke om det var det som funka

Anonymkode: bba16...045

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...