AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 ..har veldig lite rynker, men ser at huden begynner å «sægge» litt, og det tenker jeg er ett dårlig tegn for fremtiden 😆 Har du tips til produkter som funker? Anonymkode: 9d048...66a 1
Rotehodet Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Du eldes, hvorfor ikke lære deg å leve med det i stedet for å gå for quick-fix løsninger. Eldre damer er også fint, i tilfelle du ikke visste det😉 Det samme gjelder for øvrig menn, hvis du var i tvil 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 2 minutter siden, Rotehodet skrev: Du eldes, hvorfor ikke lære deg å leve med det i stedet for å gå for quick-fix løsninger. Eldre damer er også fint, i tilfelle du ikke visste det😉 Det samme gjelder for øvrig menn, hvis du var i tvil TS her: Rynker har jeg ingen problemer med, men at huden henger synes jeg er litt mindre ok må jeg innrømme 🙃 Anonymkode: 9d048...66a 1
Perle Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 Gå opp i vekt, annsiktsløft, eller fillere.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #5 Skrevet 27. februar 2018 Jeg syns ikke akkurat ansiktsløft og fillere er kjempegode tips (no offense). Det finnes oppstrammende kremer. Jeg bruker mye kremer med retinol. De funker på rynker men strammer også opp. Finnes også gode kremer, fra relativt dyre merker, uten retinol men med oppstrammende effekt. Ansiktsmassasje og opp i vekt er faktisk også lurt ja Perle: Beklager å spore av i tråden...men nå har jeg lest det såkalte visdomsordet du har som signatur... Ehm....er du seriøs? Du syns dette er gull, rett og slett? eller.....ehm..tuller du? Anonymkode: 45869...032
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #6 Skrevet 20. april 2019 Hvor gammel et du TS? Anonymkode: a5233...133
Djungelvrål Skrevet 20. april 2019 #7 Skrevet 20. april 2019 På 27.2.2018 den 22.35, AnonymBruker skrev: Jeg syns ikke akkurat ansiktsløft og fillere er kjempegode tips (no offense). Det finnes oppstrammende kremer. Jeg bruker mye kremer med retinol. De funker på rynker men strammer også opp. Finnes også gode kremer, fra relativt dyre merker, uten retinol men med oppstrammende effekt. Ansiktsmassasje og opp i vekt er faktisk også lurt ja Perle: Beklager å spore av i tråden...men nå har jeg lest det såkalte visdomsordet du har som signatur... Ehm....er du seriøs? Du syns dette er gull, rett og slett? eller.....ehm..tuller du? Anonymkode: 45869...032 Jeg brukte retioid 2% fra The Ordinary ca annenhver dag i 3-4 uker. Vet ikke om det gjorde så mye med ansiktet men jeg ble veldig tørr og stram i huden. Så det veldig tydelig under øynene og i pannen, ble tørr og fikk flere linjer. (bare lengst nede langs øyekonturen, brukte det ikke på huden rett under øyet) Nå er det en uke siden jeg brukte det sist og huden begynner endelig å ta seg opp igjen. Mulig jeg brukte det for ofte, annenhver dag er kanskje mye?
AnonymBruker Skrevet 20. april 2019 #8 Skrevet 20. april 2019 7 minutter siden, SupaWoman said: Jeg brukte retioid 2% fra The Ordinary ca annenhver dag i 3-4 uker. Vet ikke om det gjorde så mye med ansiktet men jeg ble veldig tørr og stram i huden. Så det veldig tydelig under øynene og i pannen, ble tørr og fikk flere linjer. (bare lengst nede langs øyekonturen, brukte det ikke på huden rett under øyet) Nå er det en uke siden jeg brukte det sist og huden begynner endelig å ta seg opp igjen. Mulig jeg brukte det for ofte, annenhver dag er kanskje mye? Ut fra hva jeg har forstått, så skal retinolkrem "irritere" huden for å tvinge fram kollagenproduksjon. Det er derfor vanlig å bli veldig tørr i huden i starten (jeg flasset trolig mye), men etterhvert som huden vender seg til den blir det bedre. For meg tok det ca 2 måneder. Det var også da jeg så resultater. Anonymkode: b3c47...07a
Djungelvrål Skrevet 21. april 2019 #9 Skrevet 21. april 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ut fra hva jeg har forstått, så skal retinolkrem "irritere" huden for å tvinge fram kollagenproduksjon. Det er derfor vanlig å bli veldig tørr i huden i starten (jeg flasset trolig mye), men etterhvert som huden vender seg til den blir det bedre. For meg tok det ca 2 måneder. Det var også da jeg så resultater. Anonymkode: b3c47...07a Jeg flasset ikke i det hele tatt, sikkert fordi jeg brukte retinoid sammen med et rikt serum, men ble som sagt veldig stram. Men nå kan jeg ikke bruke det igjen før til høsten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå