Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de jeg har funnet er så dyre! Hvor kjøper dere badehåndklær til baby? Og hvilke kluter bruker dere til ansikts-og rumpevask? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikea sine håndklær og mesoft til stell

Skrevet
2 minutter siden, Minlillelykke skrev:

Ikea sine håndklær og mesoft til stell

Takk for tips, men vi har ikke IKEA, og mesoft er vel engangs? Leter etter noen vi kan vaske ved hjemmebruk :)

Skrevet

Jeg bruker og bare mesoft. Hadde vanlige kluter til de to eldste men ble drittlei av å vaske på de ( kokvasket de siden de ble brukt til rompa) ( apotek 1 har 6 pk for 100kr hvis du har appen)

Til bad bruker jeg bare vanlige håndklær. 

Anonymkode: c0618...d0c

Skrevet

Du kan kjøpe ting fra Ikea på nett, frakten er betydelig lavere enn før :) Vi har heller ikke Ikea her, men har kjøpt både kluter, badehåndklær, sengetøy etc. fra Ikea. Det ble levert på vårt lokale postkontor. Om du må hente det ved feks Bring kommer an på størrelsen/vekten på leveransen. 

Skrevet

Har noen myke fra prinsess, samme mønsteret som sengetøyet til fantorangen.

Anonymkode: a3bd3...715

Skrevet

Kluter kjøpte vi på Princess/kid/sparkjøp. Flanellklutene til Sparkjøp er også utmerket som håndklær. De brukte det på barsel og anbefalte det videre til oss. 

Skrevet
1 time siden, Cocosa skrev:

Takk for tips, men vi har ikke IKEA, og mesoft er vel engangs? Leter etter noen vi kan vaske ved hjemmebruk :)

Vi bruker mesoft fordi det er veldig enkelt. Å skylle å vaske kluter med avføring har vi bort prioritert

Skrevet

Kjøpte flere pakker med små vaskekluter fra princess. Veldig kjekke til morgen og kveldsstell. Til bleieskift bruker vi mesoft

Anonymkode: 56b63...0de

Skrevet
4 timer siden, Cocosa skrev:

Synes de jeg har funnet er så dyre! Hvor kjøper dere badehåndklær til baby? Og hvilke kluter bruker dere til ansikts-og rumpevask? :)

Kjøp heller flanellsbleier fra Sparkjøp el. De suger godt til seg fuktighet, er lune og lette å vaske. I tillegg kan de brukes til alt mulig. Laken i vogn/seng, under hodet til babyen for å beskytte hodedelen i tilfelle gulp, til gulpeklut, under babyen når du steller både hjemme pg ute m.m. Vi hadde aldri klart oss uten. Ekstra pluss at de tar mindre plass enn et stort og tykt håndkle i vaskemaskina og tørker raskt. 

Anonymkode: 5689a...78a

Skrevet

Synes babyhåndukene fra sparkjøp er gode, de har også hette til hode 

Anonymkode: 1102d...0d3

Skrevet
14 hours ago, Cocosa said:

Vi bruker bare de håndklærne vi har fra før.

Mesoft/tørre engangskluter til bleieskift og frottékluter fra Rudo til vask.

Anonymkode: ebeeb...d36

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...