Gjest N-Nøff Skrevet 25. februar 2018 #1 Skrevet 25. februar 2018 Jeg pleier å gi bort til butikker som resirkulerer klærne. Miljøvennlig osv. Men har så nye tøy nå (5 bæreposer?) vurderer å gi bort til barnefamilier. Er det noen som har gjort det? Kommer det folk og henter raskt? Er liksom avhengig av at de kommer fort, og idag. Hele bagasjerommet i bilen er fullt av tøy Men det tar tid å sortere, ta bilder og legge ut annonse så vil liksom vite om det er noe vits.. prøvde å selge ubrukte vintervotter til 50 kr (kosta vel egentlig 200), men ingen respons :o så tenkte å høre her om noen har erfaringer med klær og det å gi bort? Samtidig hadde det vært fint om noen som er fattige kunne få glede av tøyet uansett, men jeg vil egentlig bare bli kvitt det. (Er ikke UFF osv. her såvidt jeg vet)
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Finnes det noe asylmottak i nærheten? Anonymkode: 3d81a...b83
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Legg det ut på facebook "5 poser tøy i strl blabla gis bort" og skriv litt hva slags sesong det er. Folk kommer, tro meg. Anonymkode: f0937...139 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 Om du gir bort så trenger du hverken sortere eller ta bilder. Oppgi ca størrelse og mengde, så blir det sannsynligvis hentet samme dag. Skriv at det går til den som kan hente først. Anonymkode: 0219b...ce2
Lumos Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 Har dere ikke en hjelpegruppe eller lignende på FB da i området? Eller kanskje du kan spørre på den lokale frivillighetsentralen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå