Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang hestehale er fint når man har ekstra tynt hår? Jeg bruker bare hestehale og vil ha lengst mulig men håret mitt er altfor tynt.

Anonymkode: 53f68...c2c

Skrevet

Tynt hår bør ikke være stort lengre enn skulderlengde mener jeg da det ser tynnere ut jo lengre det er. Nå mener jo ofte folk med normal tykkelse på håret at det er tynt. Så vanskelig å si uten bilde

Anonymkode: 686a7...933

• Liker 1
Skrevet

Personlig syntes jeg tynt hår lett ser veldig tjafsete ut når det er langt. Jeg har hatt flere venninner som hadde langt, tynt hår tidligere, bare fordi de «måtte» ha langt hår ettersom det var trendy. Samtlige ble mye mer fornøyd da de klipte seg kort, og det ser mye bedre ut. Selv syntes jeg ofte man ser veldig dratt ut i ansiktet når man har langt og tynt hår.

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang hestehale er fint når man har ekstra tynt hår? Jeg bruker bare hestehale og vil ha lengst mulig men håret mitt er altfor tynt.

Da bør man ikke ha hestehale eller langt hår. Har du tynt hår, bør du klippe det kort, kanskje med pannelugg så det ser fyldigere ut. 

Anonymkode: e98b3...afb

• Liker 1
Skrevet

Ja men jeg trives best med langt hår. 

Skrevet
På 25.2.2018 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal ha det du trives med. 

Anonymkode: 11723...9bc

• Liker 2
Skrevet
På 25.2.2018 den 7.32, AnonymBruker skrev:

Da bør man ikke ha hestehale eller langt hår. Har du tynt hår, bør du klippe det kort, kanskje med pannelugg så det ser fyldigere ut. 

Anonymkode: e98b3...afb

Helt enig men dropp luggen!

Anonymkode: 65bad...c65

Skrevet
På 25.2.2018 den 17.41, AnonymBruker skrev:

Da har du langt hår! Hvorfor spør du om råd her egentlig? Irriterende med folk som spør om råd, og når man ikke får det svaret man ønsker så er det «ja, men jeg trives med blabla».

Anonymkode: 4f57b...b86

AnonymBruker
Skrevet

En ting er hva jeg trives med. En annen ting er hva jeg kler best med. To forskjellige ting det der. Er usikker bare derfor jeg spurte her men beklager.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvor tynt håret ditt faktisk er og hva du synes er langt. Hår til midjen ser fort veldig skralt ut hvis det er tynt, mens bh-stroppen og oppover ofte går bra. Å klippe seg helt kort er sjeldent nødvendig, jeg synes i hvert fall at de fleste ser best ut med litt lengde på håret, men med tynt hår er det stor forskjell på armhulelengde og midjelengde. 

AnonymBruker
Skrevet

Håret mitt går til BH stroppen. Jeg har unormalt tynt hår ja. Føler bare hvis jeg klipper det kortere blir håret enda mindre siden jeg føler jeg har så lite hår. Vil heller ha tykkere hår på hodet da. Føler bare at hestehalen er så tynn og hvis hestehalen er enda kortere så blir den jo mindre også og det virker som om jeg har mindre hår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...