Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aiai har aldri hatt type på denne dagen før, derfor er den egentlig ikke så viktig men hadde vært kos å gitt noe til fyren i dag da :) men aner ikke hva da, enten blir det for femi eller for dumt! Hva skal dere for noe?

Det blir vel bare til at vi sitter og koser oss.

Også en hjertesmiley siden det er denne dagen osv

:hjerter:

slik!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Min erfaring er at mange menn synes denne dagen er en klissete oppfinnelse fra handelsstanden og absolutt ingenting man skal bruke penger på (hvertfall ikke kjøpe søte bjørner og hjerter). Foreslår at du heller fokuserer på at dere gjør noe hyggelig sammen (hans favorittmiddag, massasje, kino etc). En ide er å gi han et hjemmelaget klippekort til ting du kan gjøre for han (kjøre han til byen, stryke skjorter, lage en ekstra middag.....).

Skrevet

jeg er jente og jeg synes også valentine day er no sprøyt. kan vi ikke være glade ihverandre hver dag?

samme gjelder for morsdag og farsdag også! Dager som eksistgerer for at vi skal komme oss i butikken og kjøpe noe.

Gjest Catwoman
Skrevet
jeg er jente og jeg synes også valentine day er no sprøyt. kan vi ikke være glade ihverandre hver dag?

samme gjelder for morsdag og farsdag også! Dager som eksistgerer for at vi skal komme oss i butikken og kjøpe noe.

:Nikke:

Disse dagene er etter min mening butikkenes dag.

Skrevet

Er mann og har heller ikke noe til overs for denne dagen. Det er som sagt butikkenes dag. Jeg trenger ikke noen spesiell dag for å uttrykke min kjærlighet til min elskede. Synes det er mye bedre å ha flere personlige "valenines", enn denn "pålagte".

Skrevet

Mhm :enig_animasjon:

Men om du veldig gjerne vil gi ham noe, hva med et hjemmelagd lite gavekort på feks en massasje? De pleier å være populære, dessuten blir det fort noe på deg også etterpå :)

Skrevet

Jeg har aldri brydd meg om noe sånt som dette heller, men jeg skal gi han en gul rose. For de synes han er finest :)

Gjest Rimfrost
Skrevet

Får aldri blomster eller gaver ellers, så jeg regner ikke med å få noe i dag eller.

Har ikke råd eller lyst til å kjøpe noe til han eller.

Skrevet
Min erfaring er at mange menn synes denne dagen er en klissete oppfinnelse fra handelsstanden og absolutt ingenting man skal bruke penger på

Da tenker nok jeg som en mann i dette tilfellet.

Kan man ikke være glade i hverandre heeeele året???

Skrevet

Det handler vel ikke om at man ikke er glade i hverandre hele året, men at man kanskje kan få en liten påminnelse om å vise det litt ekstra av og til?

Jeg er i utgangspunktet enig i at det er noe handelsstanden setter i gang for å tjene mer penger, men man trenger jo ikke å KJØPE noe? Kan man ikke bare si det f.eks? Eller gi hverandre en ekstra god klem? Eller la det være en inspirasjon til noe annet :sjarmor:

Gjest ikke innlogget Sissi
Skrevet

Jeg syns også valentines er noe tull i Norge (ikke nødvendigvis i de land der det faktisk er en lang tradisjon på det).

Men - jeg har fått blomster levert på jobben i dag - av en som også syns valentines dagen er noe stort tull. :-)

Da ble jeg glad, da! :hjerter:

Skrevet

Enig! Tull & tøys!

Gjest Anonymous
Skrevet

Da tenker nok jeg som en mann i dette tilfellet.

Kan man ikke være glade i hverandre heeeele året???

JAAA!!! Kan vi ikke bare være glade i hverandre - alle sammen! Det hadde vært fint. Hujja...Så fint det ville ha vært....

Enig med Smidja forøvrig i tilfelle Livets naive datter ikke skjønner ironien.

Skrevet

Synes ikke noe om å kjøpe noe bare for å kjøpe, spesielt dersom det er vanskelig å finne en gave han vil sette pris på og som samtidig er "søt" nok. Gjør heller noe koselig sammen eller skriv et kort der du forteller hva han betyr for deg. Man kan fint vise kjærlighet uten å kjøpe gaver.

Skrevet

Hadde ingen planer om å kjøpe noe, eller gjøre noe annet spesiellt denne dagen. Fordi jeg synes at settingen blir litt kunstig på en slik dag. Men så kom sambo med en rose til meg. Må jo innrømme at jeg ble glad! :dagensrose:

Skrevet

Jeg har fått roser av min kjære i dag! :dagensrose:

Sendte han en mail i anledning dagen og skal lage en god middag til oss når han kommer hjem fra jobb i kveld.

Syns det er fint med en "kjærestedag". Ser ikke noe galt i at menn blir minnet på at det er greit å kjøpe en blomst f.eks. De store utleggene ser jeg ikke vitsen i.

Fint med en dag å vise at man er glad i hverandre, selvom man gjør det resten av året også. :kline:

Skrevet

Vi skal ut og spise, sambo inviterte meg ut og han spanderer. Han er ikke hjemme fra jobb enda, så jeg vet ikke hva jeg får. Han får hjemmebakt kake. Vi pleier ikke å gi noe særlig slike dager, gir heller alle andre dager, det betyr mer for oss.

Skrevet

Jeg vet, hver dag med han er fin, derfor aner jeg jo ikke hva en kan gjøre, men skal uansett kose meg med han i dag, romantisk eller ikke ;D Jesus christ jeg er så dønn forelska, sitter og skal inn til byen og møte han og har auauau i magen føles ut som sommerfuglene spiser meg opp! Har jo bare vært sammen litt over ei uke da, men likevel :hjerter:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes også denne dagen er noe stort tull. Men jeg lagde en kjempegod middag, dekket fint på, og kjøpte en cd på salg( som jeg hadde litt lyst på selv) og brukte til bordkort... Og for en time siden ringte han og sa at han skulle spise middag på jobb. Så j.... morro var det...... :( Og middagen har gått i søpla.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...