TeddyToria Skrevet 1. april 2005 Forfatter #141 Skrevet 1. april 2005 Likte best Hannemor sin kjole. Ååå, har lyst å prøve den.. Nydelig stoff.. Hvor mye koster den? Kjolen koster rundt 14 500,- i Norge. Men du kan få den for rundt 8 000,- i Danmark, eller enda mindre i USA el. UK...bare husk at det kommer toll i tillegg! Hvis ikke kan du får kjolen sydd av skredder enten i Danmark eller Kina, hvis du ikke er så vanvittig opptatt av merket. Da kan du få kjolen for ca $200... Veldig fin kjole det der forresten, og som Kverula sier - det er MANGE fine kjoler her inne...og i det hele tatt!!! :-)
fant Skrevet 5. april 2005 #142 Skrevet 5. april 2005 Og her er Kjolen min Jeg skal ha den i krem/offwhite, og med løse chiffonermer til http://www3.bridesave.com/search/index.cfm...roduct_id=12094
Gjest gjesta Skrevet 6. april 2005 #143 Skrevet 6. april 2005 Men nå har jeg funnet drømmekjolen.. Vil ha slør til også. http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler_2005..._millicent.html
TeddyToria Skrevet 10. april 2005 Forfatter #144 Skrevet 10. april 2005 Det er jo bare så utrolig lekkert med organza eller chiffon som bølger seg elegant over silken/satinen!!!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. april 2005 #145 Skrevet 10. april 2005 http://www.bryllupsweb.no/Brudekjoler/magg...ero_marion.html denne tenker jeg det blir ps: noen som har tips til korsett til denne?
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2005 #146 Skrevet 10. april 2005 finner nye favorittkjoler hele tiden. nå syns jeg den første jeg ville ha, er superkjedelig.. AHHH. vanskelig å velge..
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. april 2005 #147 Skrevet 10. april 2005 viss vi er like i høyde etc kan vi spleise? jeg har jo bryllup før deg... hehe! jeg får kjøpe denne til 5000; jeg skal dra å prøve den nå til uka.
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2005 #148 Skrevet 10. april 2005 viss vi er like i høyde etc kan vi spleise? jeg har jo bryllup før deg... hehe! jeg får kjøpe denne til 5000; jeg skal dra å prøve den nå til uka. ja, ikke sant! den var kjempefin, men vil ha en litt annen stil tror jeg. Men tanken var god!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 10. april 2005 #149 Skrevet 10. april 2005 ja ikke sant! skulle gått sammen 3 og 3 og finni 1 kjole! det hadde jo blitt mue billigere for alle!
Gjest Sukkerert Skrevet 10. april 2005 #150 Skrevet 10. april 2005 Fantastisk kjole, Teddytoria! (Massevis av flotte kjoler ellers også) Jeg er forlova, men bryllupsfest og alt den fører med seg frister veldig lite. Med unntak av brudekjolen da. :-?
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2005 #151 Skrevet 10. april 2005 ja ikke sant! skulle gått sammen 3 og 3 og finni 1 kjole! det hadde jo blitt mue billigere for alle! Ja! Kjempesmart
Gjest gjesta Skrevet 10. april 2005 #152 Skrevet 10. april 2005 Fantastisk kjole, Teddytoria! (Massevis av flotte kjoler ellers også) Jeg er forlova, men bryllupsfest og alt den fører med seg frister veldig lite. Med unntak av brudekjolen da. :-? Gleder du deg ikke til festen?? Det gjør jeg! Festen, middagen, det sosiale, alt
Gjest Sukkerert Skrevet 10. april 2005 #153 Skrevet 10. april 2005 Gleder du deg ikke til festen?? Det gjør jeg! Festen, middagen, det sosiale, alt Ja, får inntrykk av at de fleste gleder seg vilt. Men ikke jeg. Så vi skal ikke ha noen fest.
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #154 Skrevet 11. april 2005 Ja, får inntrykk av at de fleste gleder seg vilt. Men ikke jeg. Så vi skal ikke ha noen fest. Hvorfor ikke?
Gjest Sukkerert Skrevet 11. april 2005 #155 Skrevet 11. april 2005 Hvorfor ikke? Det frister rett og slett ikke. -Er ikke så glad i oppmerksomhet. -Folka man innviterer i bryllup er ofte familiemedlemmer man ikke ser så voldsomt mye til ellers og heller ikke har så mye til felles (Andre igjen vil synes det er positivt å treffe igjen masse slektninger) -Det er vanvittig dyrt.
Gjest gjesta Skrevet 11. april 2005 #156 Skrevet 11. april 2005 Det frister rett og slett ikke. -Er ikke så glad i oppmerksomhet. -Folka man innviterer i bryllup er ofte familiemedlemmer man ikke ser så voldsomt mye til ellers og heller ikke har så mye til felles (Andre igjen vil synes det er positivt å treffe igjen masse slektninger) -Det er vanvittig dyrt. Ok. Ja, helt sykt dyrt med drikke..
Blueberry Skrevet 12. april 2005 #157 Skrevet 12. april 2005 Jeg må legge inn nytt bilde av kjolen min, siden jeg ikke hadde på stroppene sist. Her er et mer detaljert bilde av toppen.
TeddyToria Skrevet 12. april 2005 Forfatter #158 Skrevet 12. april 2005 Jeg må legge inn nytt bilde av kjolen min, siden jeg ikke hadde på stroppene sist. Her er et mer detaljert bilde av toppen. Så fin den var med stroppene også!!! :-) har du bestemt deg for om du skal ha de på selve dagen eller ikke? Forresten, synes det var stilig med det grønne båndet til bordkortene jeg, det fulgte liksom opp invittene - friskt og freidig!
Blueberry Skrevet 12. april 2005 #159 Skrevet 12. april 2005 Så fin den var med stroppene også!!! :-) har du bestemt deg for om du skal ha de på selve dagen eller ikke? Forresten, synes det var stilig med det grønne båndet til bordkortene jeg, det fulgte liksom opp invittene - friskt og freidig! Jeg skal ha de på. Egentlig skal de ikke gå i kryss på ryggen, men bare rett over. Men det synes ikke jeg var noe fint, så jeg prøvde d sånn og likte d veldig godt. Skal ikke ha smykke da. Vi får se med de bordkortene. Tingen er at serviettene og løperene ikke er i samme farge, de er mer lysegrønne. Men må nesten prøve det før jeg bestemmer meg helt.
linky Skrevet 12. april 2005 #160 Skrevet 12. april 2005 Jeg må legge inn nytt bilde av kjolen min, siden jeg ikke hadde på stroppene sist. Her er et mer detaljert bilde av toppen. Så fin du var i kjolen din...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå