Gå til innhold

Se min kjole!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Likte best Hannemor sin kjole.

Ååå, har lyst å prøve den..  

Nydelig stoff..   :hjerter:

Hvor mye koster den?

Kjolen koster rundt 14 500,- i Norge. Men du kan få den for rundt 8 000,- i Danmark, eller enda mindre i USA el. UK...bare husk at det kommer toll i tillegg!

Hvis ikke kan du får kjolen sydd av skredder enten i Danmark eller Kina, hvis du ikke er så vanvittig opptatt av merket. Da kan du få kjolen for ca $200...

Veldig fin kjole det der forresten, og som Kverula sier - det er MANGE fine kjoler her inne...og i det hele tatt!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo bare så utrolig lekkert med organza eller chiffon som bølger seg elegant over silken/satinen!!! :hjerter:

Gjest gjesta
Skrevet

finner nye favorittkjoler hele tiden. nå syns jeg den første jeg ville ha, er superkjedelig.. :ler:

AHHH. vanskelig å velge..

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

viss vi er like i høyde etc kan vi spleise? jeg har jo bryllup før deg... hehe!

jeg får kjøpe denne til 5000;

jeg skal dra å prøve den nå til uka.

Gjest gjesta
Skrevet
viss vi er like i høyde etc kan vi spleise? jeg har jo bryllup før deg... hehe!

jeg får kjøpe denne til 5000;

jeg skal dra å prøve den nå til uka.

:ler: ja, ikke sant! den var kjempefin, men vil ha en litt annen stil tror jeg. Men tanken var god!

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

ja ikke sant!

skulle gått sammen 3 og 3 og finni 1 kjole! det hadde jo blitt mue billigere for alle!

Gjest Sukkerert
Skrevet

Fantastisk kjole, Teddytoria!

(Massevis av flotte kjoler ellers også)

Jeg er forlova, men bryllupsfest og alt den fører med seg frister veldig lite. Med unntak av brudekjolen da. :-?

Gjest gjesta
Skrevet
ja ikke sant!

skulle gått sammen 3 og 3 og finni 1 kjole! det hadde jo blitt mue billigere for alle!

Ja! Kjempesmart :wink:

Gjest gjesta
Skrevet
Fantastisk kjole, Teddytoria!

(Massevis av flotte kjoler ellers også)

Jeg er forlova, men bryllupsfest og alt den fører med seg frister veldig lite. Med unntak av brudekjolen da. :-?

Gleder du deg ikke til festen??

Det gjør jeg! Festen, middagen, det sosiale, alt :)

Gjest Sukkerert
Skrevet

Gleder du deg ikke til festen??

Det gjør jeg! Festen, middagen, det sosiale, alt :)

Ja, får inntrykk av at de fleste gleder seg vilt. :) Men ikke jeg. Så vi skal ikke ha noen fest.

Gjest gjesta
Skrevet

Ja, får inntrykk av at de fleste gleder seg vilt. :) Men ikke jeg. Så vi skal ikke ha noen fest.

Hvorfor ikke? ;)

Gjest Sukkerert
Skrevet
Hvorfor ikke? ;)

Det frister rett og slett ikke.

-Er ikke så glad i oppmerksomhet.

-Folka man innviterer i bryllup er ofte familiemedlemmer man ikke ser så voldsomt mye til ellers og heller ikke har så mye til felles (Andre igjen vil synes det er positivt å treffe igjen masse slektninger)

-Det er vanvittig dyrt.

Gjest gjesta
Skrevet

Det frister rett og slett ikke.

-Er ikke så glad i oppmerksomhet.

-Folka man innviterer i bryllup er ofte familiemedlemmer man ikke ser så voldsomt mye til ellers og heller ikke har så mye til felles (Andre igjen vil synes det er positivt å treffe igjen masse slektninger)

-Det er vanvittig dyrt.

Ok. :) Ja, helt sykt dyrt med drikke..

Skrevet

Jeg må legge inn nytt bilde av kjolen min, siden jeg ikke hadde på stroppene sist. ;)

Her er et mer detaljert bilde av toppen.

Skrevet
Jeg må legge inn nytt bilde av kjolen min, siden jeg ikke hadde på stroppene sist. ;)

Så fin den var med stroppene også!!! :-)

har du bestemt deg for om du skal ha de på selve dagen eller ikke?

Forresten, synes det var stilig med det grønne båndet til bordkortene jeg, det fulgte liksom opp invittene - friskt og freidig! :tommelsmil:

Skrevet

Så fin den var med stroppene også!!! :-)

har du bestemt deg for om du skal ha de på selve dagen eller ikke?

Forresten, synes det var stilig med det grønne båndet til bordkortene jeg, det fulgte liksom opp invittene - friskt og freidig! :tommelsmil:

Jeg skal ha de på. Egentlig skal de ikke gå i kryss på ryggen, men bare rett over. Men det synes ikke jeg var noe fint, så jeg prøvde d sånn og likte d veldig godt. Skal ikke ha smykke da.

Vi får se med de bordkortene. Tingen er at serviettene og løperene ikke er i samme farge, de er mer lysegrønne. Men må nesten prøve det før jeg bestemmer meg helt.

Skrevet

Så fin du var i kjolen din... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...