Gå til innhold

Se min kjole!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, det er helt klart utrolig mange flotte kjoler ute å går her altså!!! *drømme*

Vi skal bli så flotte bruder så! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke dette en Maggie Sottero kjole? Dion? hmm...

Det er en replika av Dion...Jeg har kjøpt fra samme leverandør om min er kopi av felicity. Klarer ikke se forskjell engang og sparer massssse penger :)

Skrevet

Så mange nydelige kjoler!

Selv likte jeg aller best Betty Boops kjole og jeg hadde også veldig sansen for Tari Es kjole.

Skrevet

Ja, det kan du riktig si. Mange nydelige!

Og nå er det full "release" på de nye kjolene for 2005...virkelig et syn mange av dem! Det er rent så man kan begynne å tvile på sitt eget valg! :roll:

Skrevet

Og jeg begynte å tvile! Helt til jeg stakk innom brudesalongen og besøkte kjolen min igjen i dag... MÅTTE bare!!!

Men så kommer tvilen luskende litt i kveld igjen, når jeg surfer nettet! :roll:

Bah! Er det mulig!?!?! Må bare slutte å titte jeg!!!

Skrevet
Jeg har ikke prøvd en eneste kjole ennå, men her er to jeg liker veldig godt.

Kjole 1

Kjole 2

Begge var lekre!! Synes det er så mange kjoler som er så like at jeg ikke ser forskjell på de, men disse skilte seg ut fra mengden. Likte særlig nr en, dramatisk og elegant!

Skrevet

Begge var lekre!! Synes det er så mange kjoler som er så like at jeg ikke ser forskjell på de, men disse skilte seg ut fra mengden. Likte særlig nr en, dramatisk og elegant!

Tomias, jeg synes nr 1 var kjempelekker!

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Jeg synes også nr.1 var veldig lekker. Utrolige detaljer, enkel men elegant kjole.

:P

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk jenter!

Det er nok nr. 1 som er drømmekjolen, men har jo ikke prøvd den ennå så vet ikke hvordan den blir på. Ikke sikkert jeg får tak i den heller....

Gjest Anonymous
Skrevet
...og her er antageligvis min...klarer jo liksom ikke helt å bestemme meg... :klø:

Den har jeg prøvd og den er veldig fin!

Gjest Principessa
Skrevet

takk cons..lenge siden jeg har sett deg her på forumet...skal ikke få deg dagbok du også da???

Ser deg liksom mest på mail jeg :wink:

Skrevet
takk cons..lenge siden jeg har sett deg her på forumet...skal ikke få deg dagbok du også da???

Ser deg liksom mest på mail jeg :wink:

Min stakkars data har blitt syk skjønner du.... så jeg har pent måttet klare meg uten kg noen dager.. :cry:

hmm...kanskje jeg burde får meg dagbok ja.... selv om man sikkert ikke blir noe mindre avhengig av kg av det..og sikkert ikke en flittigere student... :ler:

Gjest Principessa
Skrevet

nei det har du rett i...men det er så hyggelig å følge med i andres dagbøker og planlegning. Også er det så koselig med andres hilsninger...

-men dårligere student blir man uten selvdisiplin...sånn som meg :ler:

Er dataen din blitt frisk nå da?

Skrevet

Nei... bruker en som sambo bokstavelig talt har satt sammen selv.... :ler:

Skal få ordnet min snart... liker best å bruke den for den er bærbar, så kan KG være med meg rundt i hele huset... :wink:

Skrevet
Favoritten min blandt Lindsay Fleming kjolene er Bonnie! :D

Kjempefin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...