Gå til innhold

Se min kjole!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er gulltråder og sånne små perler. Tror også det er sånne glass-steiner? Er en stund siden jeg prøvde den nå, så husker nesten ikke detaljene. Som for de andre syns jeg ikke bildet viser kjolen fra sin beste side.

Fargen tror jeg er ivory med gulltråder. Har bestilt den i dag faktisk, fra brudebutikk - 10700 skal jeg betale for den.

Skrevet
Ja, det er gulltråder og sånne små perler. Tror også det er sånne glass-steiner? Er en stund siden jeg prøvde den nå, så husker nesten ikke detaljene. Som for de andre syns jeg ikke bildet viser kjolen fra sin beste side.

Fargen tror jeg er ivory med gulltråder. Har bestilt den i dag faktisk, fra brudebutikk - 10700 skal jeg betale for den.

Gratulerer med kjolekjøp!

:tommelsmil:

Skrevet
Du var utrolig flott i kjolen din Hannemor !

Her er min kjole. Skal hente den til torsdag, gleder meg som en liten unge.

Den var nydelig!!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjolen til Tari Elensar ser ut som Mori Lee kjole. Har sett den blant annet i Drammen.

Skrevet

Kjolen min er fra David's signature dress kolleksjonen (laget av han) men har sett Mori Lee kjolen og. De ligner men er ikke samme. :)

Skrevet
Tror jeg har vært med på en kjoletråd før' date=' men viser gjerne kjolen min igjen jeg :)

Fy søren den var fin! prinsesseaktig!:)

Skrevet

Åååååååå, som jeg gleder meg til kjole-titting!

Skrevet
Er ikke forlovet ennå men snakker med kjæresten om det. Har funnet min drømmekjole. :)

http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=504&page=1

Nå har jeg fått sett gjennom alle sidene og det var utrolig mange fine kjoler her. :D

Det må jeg med hånden på hjertet si at er den flotteste kjolen jeg har sett med farger i!!! :wink:

Skrevet

Tusen takk, Teddy! :-)

Synes fort det kan bli for mye farger når man først skal ha det på kjolen men den synes jeg det var akkurat nok. Synes også den rødfargen var så fin sammen det hvite. :hjerte:

Skrevet

ENIG!

Dessuten, den rødfargen...det var ordentlig rød! Noe jeg synes er veldig viktig... Det finnes så mange lite fine rødfarger også. Men denne var flott og frisk!

Kjolen ble utrolig spesiell, men samtidig forble den enkel og elegant! :wink:

Hadde jeg ikke funnet drømmekjolen min, så hadde nok denne kommet langt opp på listen!

Skrevet

Den var nydelig!!!!

Tusen takk :) Hentet den i Danmark i går, og svarte til forventningene og mer enn det. Har jo prøvd den før, men man glemmer fort på 4 mnd. Godt at det ikke er mer enn to uker til bryllupet, for jeg gleder meg som en liten ungen til å ha den på :-) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...