Gå til innhold

Se min kjole!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er kjolen min, og jeg er selvfølgelig veldig, veldig fornøyd med den! :hjerte:

Veldig mange flotte kjoler her, damer! Gøy å se kjolene deres! :)

K

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Takk Prikkelinem og jeg er enig med deg i at både din og min kjole er finere i virkeligheten. Liker heller ikke modellene de bruker i MS kjolene...

Skrevet

Dette er kjolen min, bortsett fra at de ermene der er byttet ut med chiffonermer.

Jeg endte opp med en helt annen kjole enn det jeg hadde tenkt. Ting ser annerledes ut på, enn på bilde. Alle sammen har nydelig kjoler synes jeg. Vi kommer alle til å stråle på dagen vår! :P

Skrevet

Flott kjole, Aricept - og jeg ELSKER den utringningen...*sukk, sukk*

K

Skrevet
Og min kjole. Dette er meg i kjolen.

Jeg skvatt! Synes et lite øyeblikk at du lignet på meg på mitt brudebilde.... Sikkert bare meg som synes, men!

Skrevet

Ja, her kan en riktig drømme seg bort! Så utrolig mange forskjellige, men flotte kjoler på hver sin måte!

Vi kommer til å stråle alle sammen, på den store dagen vår! :wink:

Jeg er forøvrig enig med flere her, kjolene blir ofte MYE finere i virkeligheten og på andre en modellene! Det samme gjelder min kjole... Fikk høre det fra forloveren også. Hun sa at hun aldri ville vurdert kjolen ut fra bilde, men at den var helt fantastisk på meg! :oops: Slikt liker vi å høre! :sjarmor:

*drømme drømme*

Skrevet

Helt enig i at bildene ofte er misvisende. Kjolen min synes jeg er rett og slett stygg på bildene her, kunne aldri falt meg inn å vurdere den engang, men i virkeligheten er den helt annerledes.

Skrevet

Jeg har sagt det før og sier det igjen: DEN ER MYE FINERE I VIRKELIGHETEN. Fantastisk misvisende bilde.

Samme med min Maggie kjole, syns hun modellen ødelegger hele kjolen.... Gleder meg til å få den på meg igjen, for den var virkelig fin på meg :)

Skrevet
Helt enig i at bildene ofte er misvisende. Kjolen min synes jeg er rett og slett stygg på bildene her' date=' kunne aldri falt meg inn å vurdere den engang, men i virkeligheten er den helt annerledes.[/quote']

Samme her.

Gjest Gjesten
Skrevet

Veit det, kom over sida via ein link du hadde i eit tidlegare innlegg trur eg. Eg og syns den er nydeleg, men fann ut at dei armane sikkert er litt masete å ha på seg til middag og sånn. Og så passar den andre min lange, tynne kropp. Men det er utruleg mange nydelege kjolar der!!

Skrevet

Det er det. Maaange flotte kjoler.

Enig i at armene kan bli litt pes. Men om en bestiller derfra kan en be om enkelte modifikasjoner. ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Så mange fine kjoler at man blir helt på gråten... Skulle ønske jeg også fikk en like fin..

Gjest Gjesten
Skrevet

Hei du, ikkje ver redd, trur nok mamma'n din er veldig klar for å sjå deg heilt perfekt!! Om eg nokon gong vert gift skal mamma'n min sy kjolen min, etter den eine modellen her. Ho har sett begge kjolane og seier at det skal ho klare. Du kan jo gå på ein sybutikk og sjå på mønster der, det er innmari masse fint der!! Heilt sia eg var lita har eg likt å sitte i sybutikk og kikke på kjolane i bøkene der :wink:

Skrevet

TAKK :-) ! ! !

Alltid hyggelig når man får kjoleskryt. Ser ikke akkurat så veldig happy ut, men prøvde å ikke smile for mye... Stod jo bare og gliste fra jeg fikk den på meg til den var av igjen...

Har du valgt deg ut kjole da Lene?

Har ikke det enda, men skal snart i gang med letingen :) Gleder meg masse!!!!! Så legger nok ut et bilde av den når jeg finner den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...