Gå til innhold

Se min kjole!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lunacia i Skottland
Skrevet

Hva skjedde med den tidligere droemmekjolen, Saeria? Den som er litt saann elisabetiansk?

Liker den myyyye bedre enn de siste her, jeg, skjoenner du.

Gjest Bertine
Skrevet

Må nesten vise kjolen jeg hadde da jeg giftet meg..den var så nydelig! (se link under bryllupsbilder). Det var en to-delt benjamin roberts kjole, med korsett topp og laaangt slep i en gyllen, nesten gullfarge.

Skrevet
Hva skjedde med den tidligere droemmekjolen, Saeria? Den som er litt saann elisabetiansk?

Liker den myyyye bedre enn de siste her, jeg, skjoenner du.

Redd for det blir for dyrt. :( Nå har også Boda brud sluttet. Men vi får se. Den tid den sorg. Er lenge til jeg skal gifte meg. Kanskje jeg har råd da?

Skrevet

Jeg håper! Du kan jo eventuelt få noen til å sy for deg! ;)

Skrevet

boda brud holder åpent for siste gang i morgen,med vanvittig tilbud,jeg skal kjøpe en kjole til 5000 som har kostet 10500.den er nydelig i virkeligheten,gleder meg til i morgen..... :tunge1::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Gjest lol75
Skrevet

Mamma syr min kjole så den blir den eneste i hele verden :)

• 2 uker senere...
Gjest lindas
Skrevet

For en herlig stakk på den kjolen!

Ikke sant!!! falt fulstendig for den... lyst til å kjøpe men litt skeptisk til å bestille på nett... :)

Gjest lindas
Skrevet

Kjempfin kjole :P . Men ang. bestilling på bryllupsweb..

vet ingenting om de som står bak det nettstedet, men jeg ser at Lilly-kjolene er ca 3 ganger så dyr der (på et nettested!) som de er i butikkene i Danmark.. så kanskje du bør se om du kan finne kjolen på et annet netttsed?

tenkte jeg skulle sjekke opp litt om den finnes i brudesallonger enten i sverige eller danmark skal dit i sommer og høst... tror det bare er èn her i norge som har den og det er i trønderlag... det er litt langt å dra (bor i oppland)hvis jeg kan finne den et sted dit jeg skal...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...