AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Jeg mistet nøkkelknippet mitt for noen uker siden. På nøkkelknippet var også nøkkel til leiligheten til hun jeg er støttekontakt til. Jeg må da file opp ny nøkkel- som også skal ha et kattemotiv. Hvordan gjør jeg dette lettest i praksis? Må få gjort det innen fredag. Kan de som filer nøkkel bare klistre det på eller må jeg stå for lim og lakkering selv? Anonymkode: f50f6...cdb
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 De har nøkler med motiver der du filer de opp. Anonymkode: 8fe65...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: De har nøkler med motiver der du filer de opp. Anonymkode: 8fe65...c1c Koster det mye ekstra? Har de motiver alle steder? Anonymkode: f50f6...cdb
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Koster det mye ekstra? Har de motiver alle steder? Anonymkode: f50f6...cdb På Jernia har de massevis av mønster og motiver. Det kostet 149 da jeg fikk filt opp en kattenøkkel. Anonymkode: 6d713...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå