Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å skrive på kvinneguiden fordi jeg savnet noen å henvende meg til. Av hvilke grunner er dere andre her? 

Anonymkode: 29c14...134

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er her fordi jeg ikke har noen venner og føler meg forferdelig ensom. Her inne kan jeg late som om jeg er en annen enn den jeg egentlig er

Anonymkode: 8c199...7b9

• Liker 6
Skrevet

Jeg er mann, og prøver å skjønne hvordan damer tenker. Jeg er stadig like forvirret... :murvegg:

• Liker 12
Skrevet

Fordi jeg er ensom. 

Av og til fordi jeg vil diskutere noe.

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg er ensom og det skjer ikke så mye i livet mitt. Veldig ærlig, og nesten så jeg ikke tror det selv, men sånn er det nå.

Anonymkode: 2579c...124

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg er ensom mann på 41,og liker å lese/vite hvordan damer tenker...

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg er høygravid og fødeklar og behøver å få tida til å gå. Gleder meg til fødsel....

Anonymkode: dc5d5...1ac

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker å diskutere og engasjerer meg i mangt og mye. Jo eldre jeg blir jo vanskeligere synes jeg det er å finne noen man kan diskutere «uhemmet» med, uten at det blir såre følelser, uenighet eller «pinlig stillhet». Har noen få nære venner jeg diskuterer endel med, og vi er da blodig uenig til tider men har det fortsatt kjempe morsomt sammen og tar enhver diskusjon med godt humør og fatning. 

Synes også det er mange interessante problemstillinger her, føler folk er mer «ekte» og usminket. Ingen falske smil eller gloser som «magisk», «happy altså» og at hele verden er vidunderlig. Her er det både hjertesorg og depresjoner, hat og sinne, men også engasjement og gleder, stormende forelskelser, alt av livets mysterier og intriger.

I ❤️ KG 

Anonymkode: 4746f...f7f

• Liker 6
Skrevet

Tidsfordriv, og har seff få venner.

Anonymkode: 816cc...d80

• Liker 3
Skrevet (endret)

Fordi jeg er ensom, savner å ha noen å snakke med. Så er det et pluss med engasjerte mennesker som diskuterer og har meninger. I den virkelige verden føles det ut som jeg må legge lokk på mye av meningene mine fordi folk ikke bryr seg om hva som skjer rundtom i verden.

Endret av TulleJenny
  • Liker 2
Skrevet

Fordi jeg er en introvert, nervøs, skrulle, som blir stum som en østers eller freaker ut om det er flere personer en én om gangen i det virkelige liv. Blir litt tamt å diskutere på den måten..

Anonymkode: 3fbd3...c75

• Liker 2
Skrevet

Jeg er her noen ganger fordi jeg er ensom, fordi jeg ikke har noen å diskutere med og fordi det er et tidsfordriv.

Ikke nødvendigvis alt på en gang :)

• Liker 2
Skrevet

Gammel vane. Vært her siden tidenes morgen.

• Liker 2
Skrevet

Gi litt av meg selv.. :) 

Anonymkode: 39df4...943

• Liker 2
Gjest NotNaomi
Skrevet

Kan bli utrolig lei av å forholde meg til mennesker i virkeligheten.At jeg må forholde meg til så mye.

Her inne engasjerer jeg meg i det jeg velger selv.En måte å være "sosial"på uten å må engasjere seg i alt.Må likevel si at jeg blir litt lei mitt eget bla-bla her inne.Det beste er om jeg kan nå inn til mennesker som sliter med ett eller annet.

Og så er jeg her i pauser og ledige timer.Spesielt når jeg jobber natten og må holde meg opptatt med noe.Ja,og så liker jeg at folk er ofte mer ærlige her inne enn irl da.Får litt innsyn i menneskers psyke og tanker.

Det var vel hivedgrunnene selv om jeg selv tar opp tema også som jeg tenker på.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Jo.Og en annen ting:her inne får jeg kritikk og det setter jeg også pris på så lenge vedkommende bruker å kommunisere etter det også.At de ser meningene mine og kritiserer dem og ikke nødvendigvis min person.De brukerne får jeg stor respekt for fordi jeg ser at de bruker hodet :biggrin:

Skrevet

Blitt en vane. Er her for underholdningens skyld, moro å se alt folk må ha analysert av sosiale situasjoner. Men også greit, spesielt når det kommer til Karriere og utdanning-underforumet.

Skrevet

Profilen min sier at jeg har vært medlem siden 2011, og jeg husker jeg hadde en annen brukerkonto i noen år før det. Med andre ord litt i underkant av ti år. 

For ti år siden var jeg veldig ung, likte å diskutere, lese om «voksenproblemer», og på mange måter var det en flukt fra det kjipe tenåringslivet. Jeg husker jeg var medlem på Topp-forum og Libresse-forum også :fnise:

Per i dag er det vel en blanding av flere ting. Jeg får diskutert uten at jeg er direkte sosial med noen og det er gammel vane. Ikke minst har jeg alltid syntes det er veldig spennende å høre om folks hverdagsproblemer, alt fra problemer med barn, hvilken sjampo folk bruker, at gressklipperen har gått i stykker og hvor de aldri ville reist på ferie igjen.

Skrevet

Nattevakt og er stille perioder hvor jeg også må være stille da det er lytt og pasienter sover. Så greit å lese noe til lydboka.

Anonymkode: eee2b...221

• Liker 1
Skrevet

Jeg ramlet inn her litt tilfeldig for 3-4 år siden, og etterhvert har det blitt en daglig vane å stikke innom for å se hva som foregår :) I Matforum og Reiseforum både gir og får jeg tips, og i Rampelysforum ler jeg litt over det enorme engasjementet som er rundt bloggere og andre kjendiser.  Har også vært innom flere forum for å sjekke om noen har erfaringer med diverse produkter jeg har lurt på å skaffe meg.  

Anonymkode: 3dc10...16b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...