AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Jeg ca tre måneder fra nå mellom studier og ny jobb. Er snart (egentlig ferdig nå, men offisielt ikke før om tre mnd) ferdigutdannet siviløkonom. Skulle gjerne hatt meg en jobb i disse tre månedene, da jeg har tid/kapasitet til å jobbe opp mot 100%. Jeg er egentlig ganske rådvill i forhold til hvordan jeg skal gå frem for å skaffe meg jobb. Ønsker igrunn ikke butikkjobb o.l, og føler meg for gammel for å fly rundt med CVen i butikker. De få stillingene som ligger ute er selvsagt for en mye lengre tidsperiode... Er det noen sjangs for at noen vil ansette noen for en så kort periode? Hvordan skal jeg gå frem? Bor i en middels stor/liten by, så er ikke så veldig mye å velge mellom... Anonymkode: 91b29...50c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 For midlertidige stillinger anbefaler jeg å høre med bemanningsbyrå. Jeg har vært mye innom kundeservicejobber, og der får man jobb nesten utelukkende i 3 måneder til å begynne med, så blir det vurdert ved slutten om de ønsker å forlenge stillingen. Anonymkode: 2436d...6a0 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Meld deg som ringevikar flere steder (barnehage, sykehjem, butikker, renholdsfirma, lærervikar osv). Anonymkode: 5aaff...584 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 Ringevikar i helsevesenet. Anonymkode: f9a0a...b5e 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 Har tenkt samme tanke -tar de inn folk uten erfaring i renhold f.eks, hos vikarbyråene? Har erfaring fra bar og butikk, -men det er lenge siden. Anonymkode: 99162...3f8
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #7 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har tenkt samme tanke -tar de inn folk uten erfaring i renhold f.eks, hos vikarbyråene? Har erfaring fra bar og butikk, -men det er lenge siden. Anonymkode: 99162...3f8 Så hvorfor ikke sikte på bar/restaurant/cafè? Vet at Grata Personell er store på det i Oslo, i hvert fall. Anonymkode: 7fa82...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #8 Skrevet 25. februar 2018 Takk for tips. Bemanningsbyrå var ingen dum idé, men fant dessverre ingen relevante stillinger. Er det mulig å få tilkallingsvakter i helsevesenet uten noen form for relevant utdanning? Hvordan går jeg isåfall frem for å få det? Hvilke typer jobber kan jeg få? Anonymkode: 91b29...50c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #9 Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Takk for tips. Bemanningsbyrå var ingen dum idé, men fant dessverre ingen relevante stillinger. Er det mulig å få tilkallingsvakter i helsevesenet uten noen form for relevant utdanning? Hvordan går jeg isåfall frem for å få det? Hvilke typer jobber kan jeg få? Anonymkode: 91b29...50c Bare lag profil hos flere bymanningsbyrå, skriv en god profil, og vent. Så ser du hva du får. Anonymkode: 6d80d...53c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #10 Skrevet 25. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tips. Bemanningsbyrå var ingen dum idé, men fant dessverre ingen relevante stillinger. Er det mulig å få tilkallingsvakter i helsevesenet uten noen form for relevant utdanning? Hvordan går jeg isåfall frem for å få det? Hvilke typer jobber kan jeg få? Anonymkode: 91b29...50c Du kan jo ringe på sykehjemmene nær deg og spør om de trenger noen til å jobbe der noen måneder. Da får du assistentjobb der du steller pasientene og hjelper til med måltid eller varmer middag. Ring også på bolig for utviklingshemmede, der kan det også være en del ledig. Anonymkode: 1706f...3ee
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #11 Skrevet 25. februar 2018 Du kan lett få jobb som promotør, de deler ut smaksprøver fra stands i dageligvaren blant annet. Du kan sende søknad via portalene deres. Anonymkode: e6745...d06
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #12 Skrevet 26. februar 2018 22 hours ago, AnonymBruker said: Så hvorfor ikke sikte på bar/restaurant/cafè? Vet at Grata Personell er store på det i Oslo, i hvert fall. Anonymkode: 7fa82...d2e Er i en annen en av Norges fem store, ☺så her må det prøves frem. Men ellers takk. I forhold til vasking så er det mest det at det er en jobb lett å "gjemme seg bort i", er litt ferdig med å være den som "alle kjenner". Anonymkode: 99162...3f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå