AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Del Skrevet 24. februar 2018 Noen som har kjøpt seg gardiner/plisse osv derfra? Noen som vet hvor mye det koster pr vindu osv. Anonymkode: 0ce2a...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Del Skrevet 24. februar 2018 Jeg fikk spesialtilpasset størrelse/tekstil til soverommet, 3 vinduer. Det kom på ca 12000 kr. Var via en forhandler inkl måling og montering. Anonymkode: 6bb58...8fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #3 Del Skrevet 25. februar 2018 Prisen er relativ lik for ulike leverandører, fikk nye i høst og da sjekket jeg ulike leverandører. Hvis du har boligmesse i nærheten av deg ila året har de flere utstillere som gir gode rabatter, de kommer hjem til deg og måler opp, og kommer også og monterer. Jeg valgte disse https://www.scandicmarkiser.no/ og betalte 12000 for plissegardiner til to store og to små vinduer, det var med rabatt, men Luraflex ville kommet på ca det samme. Det er ofte tilbud, anbefaler å sjekke litt rundt og ha is i magen til tilbudene kommer. Anonymkode: be70f...b08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Del Skrevet 25. februar 2018 Vi bestilte nylig til et vindu på kontoret, størrelse 120x80 betalte 2900,- Anonymkode: d6553...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #5 Del Skrevet 25. februar 2018 Jeg fikk måltilpasset luxaflex plissé til hele hovedetasjen. 6 store vinduer, 3 mindre vinduer og 4 små. Betalte 20000,- ferdig montert. Verdt hver krone. Anonymkode: e037e...cf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #6 Del Skrevet 25. februar 2018 Tusen takk for svar alle sammen. Da får jeg få de til å komme å måle opp, er ikke så mange vinduer vi har så det blir nok ikke så dyrt. Anonymkode: 0ce2a...713 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå