AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Noen som vet om de er farlige å ta når man er gravid. Sluttet grunnet graviditeten, men huden min blir bare mer og mer uren, og har så lyst å starte på tablettene igjen. Finner dessverre ingenting om de er farlige for fosteret eller ikke. Noen her som vet? Anonymkode: 748e6...689
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #2 Skrevet 25. februar 2018 Hadde ikke tatt i fare for å få i meg for mye A vitamin. Anonymkode: 87371...651 1
Blingblingtahei Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Slenger meg med her, noen som har noen andre tips for å få bukt med kvisene? Tar allerede b vitamin Tran og sink, er bare noen uker på vei og har allerede fått masse kviser
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 Sulfur masque fra Zo Skin er godkjent. Anonymkode: ffc46...a2f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 1 time siden, Blingblingtahei skrev: Slenger meg med her, noen som har noen andre tips for å få bukt med kvisene? Tar allerede b vitamin Tran og sink, er bare noen uker på vei og har allerede fått masse kviser Jeg har aldri hatt plager med kviser før jeg ble gravid.. Men nesten med en gang i graviditeten var ansikte full i kviser! Hadde røde stygge klumper over alt i tryne 😩 Med en gang de forsvant kom det nye... Er i uke 32 nå og er kanskje litt bedre. Har gått over til små nupper over alt! Sånn små kviser.. 😞 Skal sies at de sier du som regel venter ei jente når man er plaget med huden.. Det gjør jeg.. Gleder meg til å få tilbake huden min, eneste som er dumt er at jeg har fått masse arr 😞 Anonymkode: d7741...a04
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #6 Skrevet 26. februar 2018 Du kan jo gjøre kjerringtriks. Smøre på tannkrem på kviser over natten sånn at de tørker ut, scrubbe huden med salt eller sukkerskrubb og bruke zinksalve(tynt lag) på huden for natten. Vaske huden med grønnsåpebad istedenfor dyr rens Anonymkode: 66462...507
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #7 Skrevet 26. februar 2018 På 24.2.2018 den 22.33, AnonymBruker skrev: Noen som vet om de er farlige å ta når man er gravid. Sluttet grunnet graviditeten, men huden min blir bare mer og mer uren, og har så lyst å starte på tablettene igjen. Finner dessverre ingenting om de er farlige for fosteret eller ikke. Noen her som vet? Anonymkode: 748e6...689 Huden endrer seg også når hormonene endrer seg på grunn av graviditet. Skal du bruke noe så snakk med legen din. Hadde aldri gamblet med piller i den situasjonen. Anonymkode: 24c7e...cff 1
Tibbie Skrevet 26. februar 2018 #8 Skrevet 26. februar 2018 Rart at det ikke står noe. Kanskje du kan sende innholdsfortegnelsen til en onlinedoktor? Eller så kan du jo sende en melding til firmaet på mail eller Facebook. Jeg vedder på at de er ærlige når det gjelder graviditet.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2018 #9 Skrevet 26. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan jo gjøre kjerringtriks. Smøre på tannkrem på kviser over natten sånn at de tørker ut, scrubbe huden med salt eller sukkerskrubb og bruke zinksalve(tynt lag) på huden for natten. Vaske huden med grønnsåpebad istedenfor dyr rens Anonymkode: 66462...507 Å herregud, nei. Ikke ta tannkrem på kvisene dine, ts. Gå til en hudpleier, de kan hjelpe deg. Hormonelle utbrudd er dog vanskelig å behandle. Anonymkode: c6042...c83 1
Blingblingtahei Skrevet 26. februar 2018 #10 Skrevet 26. februar 2018 Man skal ikke skrubbe på kviser, og bruk noe annet enn tannkrem på de. Jeg bruker exuviance som inneholder aha syrer, det er det eneste som har funka på meg tidligere ved uren hud, men jeg vet ikke om det gjør noe nå som jeg er gravid? Jeg regner med at jeg bare må leve med kvisene i noen måneder da, så får jeg håpe det blir bedre når babyen er ute!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå