Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Vi er prøvere i 8 pp. Når jeg hadde eggløsning denne mnd (for snart to uker siden) så hadde vi sex. Problemet var at mannen kom for fort, å oppå magen min... så endte det med at mannen putta sæden inni meg igjen med fingrene.. jeg vet at dette er litt teit, men vi lengter sånn etter å bli gravide så det ble bare slik.

spørsmålet mitt er vell egentlig om det går ant å bli gravide på denne måten? Noen som vet? 

Resten av fruktbarhetsdagen ble det ingen sex siden vi måtte være på sykehuset til et meget sykt familiemedlem. Men nå som vi er  tilbake igjen så klarer jeg ikke å slippe det bittelille håpet å tanken på at det kan ha funket å puttet sæden inn med fingrene (selv om jeg forstår at sjangsen sikkert er minimal) 

uff.. vi har jo ikke prøvd så lenge men det føles som en evighet

Anonymkode: adc60...dd2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. det går ikke an å bli gravid på denne måten. Ikke tell denne som en pp. Tell bare reelle pp.

Anonymkode: b6aa5...303

• Liker 5
Skrevet

Du kaller eggløsningsdagen for fruktbarhetsdagen, det er feil. 

Man er mest fruktbar før eggløsning, som regel opp til fem dager før. Da spermen bruker minst 12 timer opp til egget, og egget lever i maks 24 timer. Derfor er sannsynligheten for graviditet større med samleie 1-2 dager før eggløsning, enn selve eggløsningdagen. 

Anonymkode: 8f7fd...de9

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kaller eggløsningsdagen for fruktbarhetsdagen, det er feil. 

Man er mest fruktbar før eggløsning, som regel opp til fem dager før. Da spermen bruker minst 12 timer opp til egget, og egget lever i maks 24 timer. Derfor er sannsynligheten for graviditet større med samleie 1-2 dager før eggløsning, enn selve eggløsningdagen. 

Sant det! Men mulig hun mente å skrive "fruktbarhetsdagene" (som i de fire dagene før) ikke kun EL?  Håper for hennes del at hun hadde sex i dagene før ja, da kan det jo i så fall klaffe allikevel. :nori:

Anonymkode: dca0e...7f2

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sant det! Men mulig hun mente å skrive "fruktbarhetsdagene" (som i de fire dagene før) ikke kun EL?  Håper for hennes del at hun hadde sex i dagene før ja, da kan det jo i så fall klaffe allikevel. :nori:

Anonymkode: dca0e...7f2

Tja, om man trur man kan bli gravid på den måten, tenkte jeg det ikke skadet å ta det grunnleggende om når man kan bli gravid..

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tja, om man trur man kan bli gravid på den måten, tenkte jeg det ikke skadet å ta det grunnleggende om når man kan bli gravid..

:fnise:

Anonymkode: 2936e...b36

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...