AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Ja, altså er dette dårlig idé? Eller har det ikke noe å si? Det blir noen timer etter det ble spist. Noen som har prøvd? Redd for at daten skal ende med en brennende pikk. Anonymkode: 66ba6...930
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Ikke noe å si. Anonymkode: 0f140...34c
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke noe å si. Anonymkode: 0f140...34c Jeg håper ikke det! Håper på noen flere svar, haha, siden jeg har lest andre tråder her før der folk gir dårlige råd bare for å sende folk inn i en håpløs situasjon. Brennende pikk er gjerne forferdelig ubehagelig! Anonymkode: 66ba6...930
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Hvis det har gått en stund så har det ikke noe å si. Når det ikke lengre brenner i munnen vil det heller ikke brenne på penis. Er andre ting som sikkert er mer sannsynlig å gi brennende pikk som f.eks. oralsex rett etter tannpuss. Men om så uhellet er ute så er vel ikke det noe å være flau over. Er jo bare å le litt av det. Anonymkode: 82176...246
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis det har gått en stund så har det ikke noe å si. Når det ikke lengre brenner i munnen vil det heller ikke brenne på penis. Er andre ting som sikkert er mer sannsynlig å gi brennende pikk som f.eks. oralsex rett etter tannpuss. Men om så uhellet er ute så er vel ikke det noe å være flau over. Er jo bare å le litt av det. Anonymkode: 82176...246 Nei, flau vil vi kanskje ikke være, men tror ikke han ville vært så veldg blid om jeg ga ham brennende penis! Jeg er jo vant til å bruke kondom når vi har vaginal sex men vi burde kanskje bruke kondom uansett ved oral? Har aldri sugd noen med kondom, men er det det man skal? Jeg er hans første så er jo ganske sikker på at han ikke smitter men kunne kanskje sagt det for å unngå sjansen for chilipikk. Anonymkode: 66ba6...930
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #6 Skrevet 24. februar 2018 Flere som har tanker om dette? Anonymkode: 66ba6...930
Rotemor Skrevet 24. februar 2018 #7 Skrevet 24. februar 2018 Brennende pikk er jo bare en tullete myte med mindre du har tenkt til å spise chilli samtidig som du har oralsex.... Det som er verre er svettelukten (særlig nedentil) dersom man spiser mye uvant, sterk mat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå