meeeg9 Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Jeg begynte å chatte med fyr fra hotornot datingsiden og det ble fort ganske god kjemi. Han var veldig flink til å ta initiativ til å ha en samtale med meg. Opprinnelig så var jeg kun ute etter å ha sex chat med noen. Han virka veldig gira og jeg synes det var veldig gøy! Var første gangen jeg gjorde noe sånt. Dagen etter snakket vi mye på snapchat og han stilte meg en del spørsmål om meg selv, spørsmål jeg ikke har blitt stilt av andre gutter før. Jeg synes han virka annerledes og fikk mye glede av å prate med ham. Han var så lett omgjengelig, vi kunne prate om hva som helst og han mente at var en kul jente som var så åpen og fortalte ham ting som jeg ikke har fortalt andre før. Vi hadde også fortsatt en god flørtende tone mellom oss. Jeg lurer egentlig på om dette er noe som kan utvikle seg til å bli seriøst, eller om det er dømt til å mislykkes? Hva tror dere han tenker?
meeeg9 Skrevet 24. februar 2018 Forfatter #2 Skrevet 24. februar 2018 Vi har prata mye og i flere måneder sammen. Jeg er usikker fordi han vet at jeg vil møte ham så fort som mulig. Men han virker for meg som at er usikker. Jeg vet at han har lyst, det har han sagt til meg flere ganger, at han vil bli kjent med meg og at når er riktig så møtes vi. Men det har ennå ikke skjedd... jeg er så utålmodig og nå føler jeg at ting går skeis. Det er et eller annet som hindrer ham til å treffes, men jeg har aldri spurt ham direkte om hva det er han venter på. Hvordan skal jeg tolke dette?
Skorstein Skrevet 25. februar 2018 #3 Skrevet 25. februar 2018 Har hatt mange sånne samtaler med menn og det ble mislykka. Når han ikke gidder å møte deg så sier det ganske mye dessverre... En mann som vil ha deg og bryr seg, gjør alt for å møte deg og se deg. 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 Han har nok dame tipper jeg 😜 Anonymkode: 89595...20d 2
meeeg9 Skrevet 25. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2018 4 timer siden, Skorstein skrev: Har hatt mange sånne samtaler med menn og det ble mislykka. Når han ikke gidder å møte deg så sier det ganske mye dessverre... En mann som vil ha deg og bryr seg, gjør alt for å møte deg og se deg. Vi bor på hver vår side av landet, så det er ikke bare bare å møte noen. Da vi først begynte å prate sammen ifjor, bodde jeg i England. Han har sagt flere ganger at han har kjempelyst men må vente på riktig tid, med tanke på fritid. Men selv om jeg vet at han jobber mye, så tenker jeg at dersom han virkelig hadde veldig lyst til å møtes, så hadde han besøkt meg. Jeg lurer på om han kanskje er redd for å ta det steget, få forventninger, begynne å like meg og deretter bli såret fordi det er ikke lett å startr på noe seriøst når det er så stor avstand mellom oss...Jeg tror dette fordi han virker følsom, han er åpen om følelsene sine. Og med tanke på at hans siste forhold tok slutt for ikke så lenge siden, så er han kanskje redd for at ting skal gå galt igjen. Han har definitivt ingen kjæreste (til deg over som tror det)
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 Du aner jo ikke hvem du snakker med? Han kan jo være 40 år eldre enn deg og nysgjerrig /slibrig. Bør du være så 'åpen'? Anonymkode: 8d356...b72 2
letanglia Skrevet 25. februar 2018 #7 Skrevet 25. februar 2018 Hadde ikke tatt en fyr på hotornot seriøst, men det kan jo såklart finnes unntak. Men når han utsetter i månedsvis å møtes, og drøyer med å møtes på nytt igjen etter første sextreff, så syns jeg det viser veldig tydelig at han bare vil leke med deg en gang i blandt og ikke noe mer. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #8 Skrevet 25. februar 2018 Jeg tenker at fallhøyden er stor, når dere har vært så åpne med hverandre før dere har møttes. Dere har også sexchattet, noe jeg synes ville vært pinlig med en jeg ikke har møtt og ikke vet sikkert om jeg er tiltrukket av. Det kan jo hende han er redd for at han ikke vil like deg like godt i virkeligheten. Hvem ville ikke vært redd for det? Anonymkode: af936...668 1
meeeg9 Skrevet 25. februar 2018 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at fallhøyden er stor, når dere har vært så åpne med hverandre før dere har møttes. Dere har også sexchattet, noe jeg synes ville vært pinlig med en jeg ikke har møtt og ikke vet sikkert om jeg er tiltrukket av. Det kan jo hende han er redd for at han ikke vil like deg like godt i virkeligheten. Hvem ville ikke vært redd for det? Anonymkode: af936...668 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Du aner jo ikke hvem du snakker med? Han kan jo være 40 år eldre enn deg og nysgjerrig /slibrig. Bør du være så 'åpen'? Anonymkode: 8d356...b72 Vi har sett hverandre på snap. Jeg vet ner om ham enn hva han vet. 6 timer siden, letanglia skrev: Hadde ikke tatt en fyr på hotornot seriøst, men det kan jo såklart finnes unntak. Men når han utsetter i månedsvis å møtes, og drøyer med å møtes på nytt igjen etter første sextreff, så syns jeg det viser veldig tydelig at han bare vil leke med deg en gang i blandt og ikke noe mer. Vi har ikke møttes enda. Kontakten ble brutt sist gang, nå var det jeg som tok kontakt igjen. 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at fallhøyden er stor, når dere har vært så åpne med hverandre før dere har møttes. Dere har også sexchattet, noe jeg synes ville vært pinlig med en jeg ikke har møtt og ikke vet sikkert om jeg er tiltrukket av. Det kan jo hende han er redd for at han ikke vil like deg like godt i virkeligheten. Hvem ville ikke vært redd for det? Anonymkode: af936...668 Jeg tenkte mer på at han kunne være redd for å like meg mye mer enn hva som er best i vår situasjon, mtp at det blir vanskelig å utvikle et forhold når vi bor så langt unna hverandre... Hadde det vært motsatt (slik du tror), da er det bare å finne ut av det ved å hoppe ut i det.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #10 Skrevet 25. februar 2018 2 timer siden, meeeg9 skrev: Vi har sett hverandre på snap. Jeg vet ner om ham enn hva han vet. Vi har ikke møttes enda. Kontakten ble brutt sist gang, nå var det jeg som tok kontakt igjen. Jeg tenkte mer på at han kunne være redd for å like meg mye mer enn hva som er best i vår situasjon, mtp at det blir vanskelig å utvikle et forhold når vi bor så langt unna hverandre... Hadde det vært motsatt (slik du tror), da er det bare å finne ut av det ved å hoppe ut i det. Nei, du ønsketenker. Han kjenner deg ikke engang Anonymkode: 05894...9a4
Gjest Minesveiper Skrevet 25. februar 2018 #11 Skrevet 25. februar 2018 Du burde finne ut hva han er på utkikk etter da ts. Om han vil være singel en stund eller om han vil finne noen. Sex chating er kanskje ikke helt veien å gå i begynnelsen dersom man ønsker noe seriøst.
meeeg9 Skrevet 26. februar 2018 Forfatter #12 Skrevet 26. februar 2018 Det aller første spørsmålet jeg spurte ham da vi begynte å snakke sammen for ett år siden var "er du kresen og samtidig på leting etter kjæreste?" Grunnen til at jeg spurte var fordi han nevnte at han ikke har ligget med noen andre siden exen. Som jeg skrev i hovedinnlegget så var jeg på utkikk etter en å ha sexprat med. Dette nølte han litt med å gjøre og ville vite om det er noe jeg gjør med alle jeg prater med. Han ville vite om jeg tester ham for å finne ut om jeg var en av de seriøse jentene som skulle finne ut om gutten også var seriøs. Han svarte: "jeg tenker ikke kun med ett hode, hadde jeg det så jeg ikke gått så lenge uten sex". Etterpå skrev han: "jeg er kresen men ikke på leting egentlig. Tar det som det kommer! Akkurat nå trives jeg alene". Det var akkurat slik jeg hadde det også. Jeg er heller ikke op leting, men finner jeg en som interesserer meg mye (slik han gjorde), så får jeg lyst til å møtes. Men dette skjedde dessverre ikke. Han svarte meg på mine meldinger sist sommer, men kontakten vi hadde hadde redusert seg kraftig sammenlignet med noen måneder tidligere. Og da jeg stilte ham spørsmålet om når hadde han tenkt seg at vi skulle møtes, svarte han aldri på det. Det endte med at jeg orket ikke å holde på slik så jeg blokket ham på snap. Nå i januar sendte han meg melding på hotornot...hvor går jeg herfra?
meeeg9 Skrevet 26. februar 2018 Forfatter #13 Skrevet 26. februar 2018 Så jeg tok kontakt med ham igjen (som jeg allerede hadde nevnt). Spurte om han ville snakke. Fikk positivt svar. Så sa jeg videre at jeg vil gjerne ha kontakt igjen men forventer at vi kommer til å møtes snart. Og at jeg ikke var interessert i å bare snakke i all evigheten. Han svarte med at kanskje vi må møtes for å finne ut om vi får like god kjemi på ekte som via chat. Nå hopper jeg over en del detaljer, men samtalen vår gikk over til å bli et problem. Han skrev at han ønsket at jeg var der hos ham. Jeg skrev at det er opp til ham om det skjer fordi ham vet at har kjempelyst. Responsen som jeg forventet fra ham kom ikke. Da tenkte jeg straks at jeg er bare en som han vil chatte med når han føler seg litt ensom, og ha litt morro med, samtidig som han får oppmerksomhet fra meg og bekreftelser. Grunnen til at jeg tror det er fordi han nevnte at holder seg unna jenter og har ikke hatt sex med noen siden exen. Da tenkte at jeg kanskje er bare en av de mange andre jentene som han ikke ønsker å møte, og at han mener ikke når han sier at vi skal møtes. Samtalen endte med at jeg skrev flere meldinger om mine tanker om vår situasjon, og prøvde å få ham til å forstå hvorfor jeg blir usikker. Jeg fortalte ham at jeg var usikker på hva han tenkte at vi burde gjøre : kanskje å kutte kontakt ville vært det beste. Jeg skrev også hvordan jeg tolket ham sist sommer da han reduserte kontakten med meg, at jeg ble skuffet og tenkte at han kanskje ikke orket å møte meg mtp at han gikk gjennom en dårlig periode hjemme hos seg. Til slutt skrev jeg hvorfor jeg valgte å ta kontakt med ham igjen etter at kontakten ble brutt ifjor. Og om han ikke vil ha noe mer å gjøre med meg, så får han bare ghoste meg videre, får da har skjønt budskapet hans. Hva tror dere han tenker nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå