meelissa Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Hei Jeg og samboeren har nylig startet prøvingen. Jeg leser endel på forumet om graviditet utenfor livmoren og kjemisk graviditet og er litt forvirra... hvis man tester positivt, hva må man være obs på? Må man måle HCG-nivået flere ganger for å vite om graviditeten er normal?😳
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Det er ganske uvanlig...så ville ikke bekymret meg så mye. Svake tester og vannete brunlig utflod er varselstegn. Anonymkode: 7b2db...e20
meelissa Skrevet 24. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2018 Får bare inntrykket av at det er vanlig av å lese her, men takk for svar! Du sier svakere tester.. hvor mange tester er det vanlig å ta? Jeg har alltid tenkt at en positiv er nok😂
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Glem alt det der, det gjør deg bare bekymret. Svangerskap utenfor livmoren er uvanlig og de som opplever det er uheldige og får symptomer på det. Kjemisk er mer vanlig. Det er en veldig tidlig spontanabort, som er helt udramatisk kontra om en mister senere. Hcg blir bare målt om en har symptomer på at noe er galt. Glem alt dette her. Prøv å bli gravid du og ta heller problemer hvis de oppstår. Er liksom ikke så nyttig å bekymre seg for ting som ikke trenger å skje i det hele tatt. Anonymkode: e1f8f...946 2
meelissa Skrevet 24. februar 2018 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2018 Tusen takk for beroligende ord! Må kanskje slutte å lese skumle historier..
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #6 Skrevet 24. februar 2018 Det er mange skumle historier på nettet. Kanskje fordi de som opplever problemer trenger å be om råd og snakke om det, mens alle som ikke gjør det ikke skriver like ofte. En del tar mange tester, og tester tidlig. Jeg har gjort det selv, da prøvingen trakk ut, og vil ikke anbefale det. Man blir fort stresset og oppslukt. Jeg har hatt noen kjemiske graviditeter, og det var bare som en litt forsinket mensen. Hadde jeg ikke testet så tidlig, hadde jeg ikke merket det. Det er ikke farlig, men selvfølgelig skuffende hvis man har testet tidlig og fått positiv, og så kommer mensen likevel. Lykke til med prøvingen, og kos dere! Anonymkode: edb95...d22 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå