AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Som mann: er jeg et bra kjærestepotensiale dersom jeg søker stabilitet, har god utdanning, ønsker et A4 liv? Er dette noe mange kvinner søker etter i en mann? Anonymkode: df059...a3b
Gjest Frøken Diamant Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Det er absolutt noe jeg ville hatt selv
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 Ja, hvis du i tillegg har bra sosiale antenner og ser bra ut/glimt i øyet😉 Anonymkode: b97bb...a1c
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #8 Skrevet 25. februar 2018 Som ung mann skjønner jeg ikke at noe annet enn det burde være noe annet enn en selvfølge? med mindre en er født med eller fått sykdommer eller andre traumatiske hendelser Anonymkode: 75896...2c4 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #9 Skrevet 25. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Som ung mann skjønner jeg ikke at noe annet enn det burde være noe annet enn en selvfølge? med mindre en er født med eller fått sykdommer eller andre traumatiske hendelser Anonymkode: 75896...2c4 Som dame er jeg helt enig, det TS nevner er en selvfølge, og absolutt ikke nok alene for å gjøre en attraktiv som partner, mer noen av mange minstekrav. Anonymkode: f9464...802
Gjest NotNaomi Skrevet 25. februar 2018 #11 Skrevet 25. februar 2018 Nei :-) jeg liker nok best eventyrere,de som er fri. Og heller en kunstner uavhengig av utdanning.Et såkalt A-4 liv har sin sjarm,men jeg får fremdeles hetta. Men du har nok å velge i :-)
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #12 Skrevet 25. februar 2018 Jeg tror folk søker forskjellige ting. Så TS vil være attraktiv for noen, men ikke for andre. Jeg er motsatt av TS på flere områder. Jeg søker mer eventyr og livsnyteri, og synes A4 blir for kjedelig. Jeg hoppet av studiene for å starte eget firma, og tjener i dag godt over gjennomsnittsinntekt på å jobbe med noe jeg brenner for. Jeg har bodd i 6 ulike land gjennom 20-årene. Jeg var veldig attraktiv hos damene da jeg var singel, tross gjennomsnittlig utseende. I dag har jeg vært i forhold i 6 år og gift i tre av disse. Anonymkode: 25ad6...a76 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #13 Skrevet 25. februar 2018 Ja så lenge du er god i senga i tillegg så Anonymkode: d37be...bda 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #14 Skrevet 25. februar 2018 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror folk søker forskjellige ting. Så TS vil være attraktiv for noen, men ikke for andre. Jeg er motsatt av TS på flere områder. Jeg søker mer eventyr og livsnyteri, og synes A4 blir for kjedelig. Jeg hoppet av studiene for å starte eget firma, og tjener i dag godt over gjennomsnittsinntekt på å jobbe med noe jeg brenner for. Jeg har bodd i 6 ulike land gjennom 20-årene. Jeg var veldig attraktiv hos damene da jeg var singel, tross gjennomsnittlig utseende. I dag har jeg vært i forhold i 6 år og gift i tre av disse. Anonymkode: 25ad6...a76 Du lever jo drømmen - men det er jo et fåtall som gjør som deg og lykkes! -ts Anonymkode: df059...a3b
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #15 Skrevet 25. februar 2018 Min erfaring er at du er populær blant kvinner om du har: en utdanning som gir deg et godt arbeid (gjelder ikke med eksempelvis en mastergrad i samfunns-et eller annet- og om du har høy inntekt (uansett om du var søppeltømmer). Det jeg har nevnt her teller mellom 1/4 og 1/3 av attraktivitetsnivå. Så kommer humor, hvordan du kler deg og personlighet (her kan vi inkludere kombinasjonen av å være snill + høy selvtillit + evne til å beskytte se selv, som noe svært viktig). Dette er kanskje litt over 1/3. Så kommer utseende, som teller sikkert 1/3. Der breie skuldre, pene trekk i ansiktet, hår er med. Noe av det som kan totalt hindre deg i å få partner som mann er: det å ikke ha sosiale antenner (forstår ikke de sosiale spillereglene), det å ha mye angst (både fordi det viser det motsatte av selvtillit og fordi de selv ikke tar kontakt med kvinner) og å være skikkelig stygg, feit, ser ut som du aldri har vært utenfor døren osv. Det er på en side enklere for menn å gjøre seg attraktive, fordi det ikke har 2/3 å si for tiltrekning. På den andre siden er det mye flere ulike krav og fallgruver. Anonymkode: aac0f...3e5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #16 Skrevet 25. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: + evne til å beskytte se selv, som noe svært viktig). Anonymkode: aac0f...3e5 Mener du verbalt eller fysisk? Beskytte seg selv eller beskytte dama mot andre menn? Anonymkode: 75896...2c4
Gjest Minesveiper Skrevet 25. februar 2018 #18 Skrevet 25. februar 2018 (endret) Jeg kan være enig i at det gir et greit utgangspunkt for å kunne være kjæresteemne, men man er ikke nødvendigvis attraktiv bare fordi man har ting på stell. Det er ikke noe som gjør at en skiller seg ut nevneverdig Utseende, karisma, sosial status osv er viktigere der sånn generelt. Endret 25. februar 2018 av Minesveiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå