Gå til innhold

Fortell meg livshistorien din med Kvinneguidens smilefjes!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter med min, i en rimelig forenklet utgave:

:babysmokk::hoppe::rodme::daane::hug::kristin::vin::pinar::rodmer::sengekos::hjertesmil::yvonne::cry3::sad::sengekos::kyss::murvegg::balltre::gravid::babysmokk::krangle::kjempesinna::ac::opplyser::baby::hjerte::husarbeid::strix::flau:

Anonymkode: df9e7...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:babyjente::ac::grine::(:ac::edie::sukk::rasende::cry3::lete::filer::strix::sengekos::cry3::sukk::kaffekopp::regn::spise::natti::hallo::blush::kokk::sengekos::yvonne::strix::husarbeid::ninuskapus::veslejenta::rodmer::catmilk::catmilk::skratte:

Steike, det var vanskelig og tok mye tid :O
Den ultrakorte versjonen, men her er den nå. :P

• Liker 1
Skrevet

:babysmokk: :bigfoot: :hoppe:  :skravle:    :goodbye:  :icon_frown:   :sad:   :ac: :hallo:  :danser:  :fnise:  :laugh: :hjerter_rundt::hug:  :tre: :syk::regler:  :sukk: :regler:  :sukk::regler:  :icon_frown:  :syk::sad:  :tellesauer:  :tellesauer:  :hallo:   :tellesauer: :hallo::tellesauer::hallo:  :syk::lete:

Anonymkode: ae622...5fb

• Liker 1
Skrevet

Hehe, litt gøy å prøve å tolke hva som egentlig har skjedd med dere utifra emojiene :fnise: tar sikkert helt feil! 

Anonymkode: df9e7...124

Skrevet

:a034::babysmokk::baby::babyjente::cry3::ac::sjokkert::pasha::gratulerer:

:duskedame::lillesky::sno::ball::kalle::essen2::sjarmor::hakeslepp::yvonne::mynona::opplyser::nordvesta::frkk::ac::link::catmilk::sjokolade::bursdag:

:sno::sno::sno::tree::lillesky::sol::ball::tannverk::question::balltre::heiajente::engel::popcorn::klo::ler::kalle::kake:

:natti::Gjesp::tellesauer::buss::blomst::veslejenta::raven::opplyser::ac::regler::sove::fryser::danser::sno::ball::helen:

:idesmil::skaal::mobil::sove::ac::klemmer::danser::duskedame::foto::shoppe::strix:

:lete::hallo::sjenert::blink:

Anonymkode: 14350...430

Skrevet

:baby::yvonne::digge::ac::gravid::babygutt::bryllup::babygutt::kokk::handle::hallo::grine::dagens-rose::reise::sol:

Anonymkode: 76e93...e98

Skrevet

Jeg skjønner ikke en dritt av livene deres :P

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...