Gå til innhold

"Ikke en brun viking" (??)

Er du en brun viking?  

5 stemmer

1. 1. Er du en brun viking?

• Ja jeg er en brun viking!
      1
    • Nei, er en hvit viking ;)
      3
    • Nei !!
      0
    • Vet ikke helt jeg
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/KvjVd6/abid-raja-om-integrering-av-muslimer-maa-erkjenne-at-vi-har-et-problem

Abid Raja mener at mange muslimer ikke blir integrert i Europeiske land og at det vil medføre store problemer med velferdsnivå som må senkes, terror og ekstremisme, at det er blitt no-go soner/ghettoer over hele europa, og ikke minst at det er vår feil siden vi ikke har gjort nok for å integrere dem. Og vi må ha en snillere integreringspolitikk og ikke stille strenge krav av forskjellige former

Ok, jeg kan si meg enig i beskrivelsen av problemet ihvertfall, men hva er løsningen, og bør vi fortsette dette eksperimentet med de resultatene eksperimentet viser så langt eller bør vi ta en liten pause nå?  Det beste er vel å lukke øynene, fjerne krav, gi oss selv skylden, øke innvandringen og la ting skure og gå så du ikke blir kalt en brun viking, kanskje ?

Hva mener dere om saken, kjør debatt !

Anonymkode: 31737...98f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes Abid Raja  og alle som stemmer Venstre er kjøtthuer.

Nei, jeg synes det er legitimt å gi asyl dersom man rømmer ifra folkemord, blir politisk forfulgt i hjemlandet eller noe. Men å ta imot hele Afrika og midtøsten mener jeg er tilbakestående. I tillegg bør eventuelle innvandrere integrere seg selv, og tillatte vår kultur og våre verdier. Man har ingenting her å gjøre hvis man ikke liker vestlig kultur. Til slutt: man kan ikke både ha en velferdsstat og høy innvandring - enhver som påstår noe annet lyver. 

Anonymkode: c698c...2fa

• Liker 4
Skrevet (endret)

HVAAA!!!Nordmenns feil at f.eks. muslimer IKKE har blitt integrert(jaja,det er jo lov å 'prøve seg').Som 2.gen. innvandrer født i norge av foreldrene som var blandt de første som kom hit i begynnelsen 1970 åra(profilnavnet mitt sier fra hvor)er jeg IKKE ENIG..Er IKKE vanskelig i det hele tatt å integrere seg i norge om en virkelig vil det.Jeg blir ofte tatt for å være etnisk norsk av etniske nordmenn og jævla/dumme 'norsking' kaller mange innvandrere meg.JA,de klarer ikke å tro sine øyne/ører(men jeg liker å sjokkere når de ser 'hvordan' deres egne etterkommere kommer til/bør bli:sjokk:):sjokk:   :hoho:

Men så vokste jo jeg opp med kun etniske norske venner i barndommen da,pluss at jeg har sagt ifra meg (islam)troen også,og angrer IKKE et sekund på det(https://www.exmuslimsofnorway.com )  Tror nok det hadde MYE å si ja...

Muslim,muslim fikk jeg høre at jeg var da jeg var liten..Så de kappet av meg tissen min(omskjært) da jeg var 8 år..

NÅ som jeg har forlatt den troen og IKKE vil være muslim,er det MANGE som jaggu vil kappe av meg hodet mitt også(som om det ikke er nok med at tissen min blei det.......

NEI!!En sånn tankegang kan nok IKKE integreres spør du meg : https://www.exmuslimsofnorway.com/single-post/2018/02/24/Den-falske-forestillingen-om-demokrati

Og forresten så svarte jeg 'brun viking'(men mine norske venner sier jeg er helt norsk)

:cool:

Endret av Tyrk40
Noe tillegg
  • Liker 2
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Abid Raja  og alle som stemmer Venstre er kjøtthuer.

Nei, jeg synes det er legitimt å gi asyl dersom man rømmer ifra folkemord, blir politisk forfulgt i hjemlandet eller noe. Men å ta imot hele Afrika og midtøsten mener jeg er tilbakestående. I tillegg bør eventuelle innvandrere integrere seg selv, og tillatte vår kultur og våre verdier. Man har ingenting her å gjøre hvis man ikke liker vestlig kultur. Til slutt: man kan ikke både ha en velferdsstat og høy innvandring - enhver som påstår noe annet lyver. 

Anonymkode: c698c...2fa

Så sant så sant det du sier...Men hadde det vært opp til kjøtthuene alene så hadde de nok IKKE nøyd seg med bare midtøsten og hele afrika gitt..IKKE glem sør-vest asia hadde dem nok sagt...

De som IKKE liker vestlig kultur er her p.ga. penga skal jeg si deg...Dette er forresten england. 3 koner og 18 barn :sjokk:

• Liker 1
Skrevet

Vi må nok i alle fall slutte å skamme oss over å være vestlige og tro at alt fælt i verden er vår skyld. Det er klart at det er vanskelig å integrere seg i et land eller en kultur der en påstår å ikke ha noen kultur og at en sprer masse fælt til resten av verden. 

Vi er nødt til å få tilbake troen på oss selv om de som innvandrer hit skal tro på at dette landet, og andre som det, er bra. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...