Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en vannfast mascara, tror jeg. Trener og svetter mye og er ikke særlig sjarmerende med svarte render nedover kinnene... Og jeg har funnet en god mascara nå. Men jeg sliter med makeupfjerner, finner ingen som fjerner alt på en skikkelig måte, uten å virkelig gnukke.

Kan dette være så vanskelig. Noen som har noe tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som best tar vannfast mascara uten å gi deg total film på øynene, er slike fjernere som består av to lag (det øverste er oljeaktig) som du rister sammen. De fleste slike fjernere er bra, og den billige til femti kroner fra L'Oreal er akkurat like god som Lancomes til 200.

Du vil aldri klare å fjerne vannfast mascara med en oljefri fjerner, men disse er lettere enn f.eks å bruke babyolje (film på øynene, hovne øyelokk).

Du spurte ikke om tips, men min favoritt innen vannfast mascara er helt klart Distinguish fra Shiseido.

Skrevet

Takk for tips. Glemte å nevne merket jeg bruker, det er L'Oreal, Intensifyer eller hva det var for noe.

*ut å kjøpe ny*

Skrevet

Jeg switcher også gradvis over til å bruke mer og mer vannfast mascara, pga treningen. Nå har jeg akkurat bestilt Flextencils fra Lancome i vannfast, for å se om den er like god som den normale. Distinguish gir ikke noe særlig volum, men det bryr jeg meg ikke om til daglig.

Gjest Anonymous
Skrevet

Cliniques Take the day off er også kjempebra.

Skrevet
Jeg trenger en vannfast mascara, tror jeg. Trener og svetter mye og er ikke særlig sjarmerende med svarte render nedover kinnene... Og jeg har funnet en god mascara nå. Men jeg sliter med makeupfjerner, finner ingen som fjerner alt på en skikkelig måte, uten å virkelig gnukke.

Kan dette være så vanskelig. Noen som har noe tips?

I skapet mitt har jeg en fra Lumene. Den er tokomponent, slik at den må ristes før bruk og den er beregnet på vannfaste maskaraer. Ikke ødelegger den vippene heller, som andre fjernere jeg har prøvd.

Skrevet

De fleste makeupfjernere for vannfast sminke vil fungere; trikset er at du lar fjerneren sitte på en stund!

Ta en del på en bomulls-pad, hold den over vippene/øynene i ca ett minutt. Det løsner det verste fordi vippene da trekker til seg fjerneren slik at sminken løsner "fra innsiden".

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker den der fra H&M og bruker vannfast mascara, så den funker den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...