Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri fjernet hår nedentlig i salong. Første gangene jeg hørte om dette da det begynte å bli litt vanlig tenkte jeg at det var uaktuelt å kle av seg og spre beina til en som ikke var lege. Det føltes bare feil.

Det blir jo mer og mer vanlig nå og tanken har fått vokst på meg også og i forbindelse med ferieturer og sånt har jeg tenkt at det er mer praktisk enn å barbere seg. Hver gang jeg barberer meg går det greit noen dager så blir alt et nuppe-helvete.

Grunnen til at jeg kvier meg nå er fordi jeg har skikkelig bollemus og føler meg bare så stygg pga det. Synes alle jeg ser er flate og fine foran. Jeg kunne aldri vært en av skijentene hverfall!

Er det noen her som jobber med dette og kan si om det er alle mulige slags folk som gjør dette?

Anonymkode: 3948e...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar ikke alt, men holder trusa godt ned og inn på sidene. Jeg synes det er for vondt til at jeg orker å ta alt. 

De bryr seg nok ikke om hvordan du ser ut nedentil, tenk hvor mange de har vokset! Finnes alltid noen med verre bollemus eller verre kjønnslepper ;) 

Blir nok litt samme greie (jeg er sykepleier), tenker ALDRI over hvordan underlivet til pasientene mine ser ut :) 

Vi er alle forskjellige, og godt er det :) 

Anonymkode: e37ce...d2b

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tenkt lenge på å vokse meg nedentil, men tror ikke jeg tørr pga at jeg har hår i rumpa, altså øverst inne i rumpesprekken og nesten helt ned til anus. Dritflaut hvis hun skal vokse der. Føler meg som en mann . vet ikke om det er vanlig  at jenter har hår der en gang. huff...Blir vel til at jeg står over.

Anonymkode: 15310...527

Skrevet (endret)

jeg har bollemus selv og syns det er mye penere en helt flatt, alle menn jeg har hørt snakke, sier de liker bollmus, så slapp helt av du er nydelig :) 

Endret av barbent
  • Liker 2
Skrevet

Jeg jobber som kosmetolog, og gjør opptil flere brazilian om dagen. Jeg kan garantere deg, at vi ser alle slags underliv og skavanker og fra alle aldersgrupper. Du har ingenting å være redd for :) 

Anonymkode: da85f...a34

• Liker 2
Skrevet

Alle underliv er rare, på en sexy og deilig måte. Ikke to er like, og svært få kan få noen til å rynke på nesen. De som har dette som jobb ser alt mulig, og reagerer ikke. Det er ingenting å grue seg for! 

Jeg gruet meg selv første gang. Mest for smertene, men det er også rart å blotte seg slik. Det vet de som jobber med det, og de tre jeg har gjort det hos har alle vært veldig proffe og hyggelige. De har sett alt, og det er en jobb for dem. De er derfor mer opptatt av at du ikke skal føle det for ubehagelig enn hvordan du ser ut. Du er sikkert absolutt normal. 

Anonymkode: e11f0...a49

Skrevet

Tusen takk for svar til alle.

Til deg som sier at menn liker bollemus, ja det har jeg oppdaget. Men jeg syns det ser helt teit ut selv og sliter med å finne bukser som sitter pent på. Vanskelig å gå i bikini også.

Jeg får hoppe i det da:)

Anonymkode: 3948e...cd3

Skrevet

ikke jeg heller. og aldri

Anonymkode: b553d...4f0

Skrevet

Kosmetologen min fortalte blant annet om en dame som hadde svart hår nesten opp til navlen og ti cm nedover lårene, så de ser alt mulig.

Anonymkode: c0332...6e4

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt lenge på å vokse meg nedentil, men tror ikke jeg tørr pga at jeg har hår i rumpa, altså øverst inne i rumpesprekken og nesten helt ned til anus. Dritflaut hvis hun skal vokse der. Føler meg som en mann . vet ikke om det er vanlig  at jenter har hår der en gang. huff...Blir vel til at jeg står over.

Anonymkode: 15310...527

Alle har da hår i rumpa, ikke noe å være flau over.

Anonymkode: af19c...2fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...