Gå til innhold

Hvor ville du ha dratt alene?

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ikke
Skrevet

På jakt etter sol, vann og strand. Jeg skal reise alene. Jeg ønsker strand på stedet og gjerne badebåter til andre strender. Jeg ønsker nok av spisesteder og barer slik at det er litt liv. Party er ikke av interesse. Gjerne et sted som byr på litt vandring når jeg blir lei av strender. Også at det er mulighet for utflukt/tur til områder i nærheten. Innenfor Europa. Har tidligere vært i Kroatia, Spania og Hellas, men da har jeg ikke reist alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kreta ❤

Anonymkode: c4947...6b1

• Liker 1
Skrevet

Jeg har vært i Bodrum, Gran Canaria, Malaga, Hvar, Rhodos og San Sebastian alene, og har kost meg  alle steder. Man kan vel reise overalt alene. Finn et sted du liker, og bare reis! 

• Liker 2
Skrevet

Dubrovnik, Nice, San Sebastian (kan ikke anbefales varmt nok) eller Barcelona. Alle stedene har strand (båt fra Dubrovnik), shopping om det er av interesse, kupert terreng og turmuligheter der det er trygt å gå tur alene, og muligheter for utflukter ved Tog/Buss om man vil se andre steder. 

Har du eventuelt vurdert Cruise? Vi møter ofte alene-reisende. Da får man mye variasjon og innhold i dagene, kan spise med andre på kvelden, aktiviteter der man møter andre, og nye steder å se hver dag. 

Anonymkode: 8e297...b5a

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kreta ❤

Anonymkode: c4947...6b1

Enig med Kreta. Kunne godt dratt dit alene. Når jeg drar sammen med noen, foretrekker jeg litt mer spennende steder. Gjerne nye steder jeg ikke har vært, nye land jeg aldri har besøkt. Men skal man reise alene kan det være fint å reise et sted der en kjenner seg igjen, et trygt sted, rolig og enkelt. Kreta er et typisk sånt sted. Rolig, trygt, men fortsatt koselig og perfekt for en avslappings-ferie.

Anonymkode: 44135...732

• Liker 2
Skrevet

Har aldri reist alene selv, men drømmer om å gjøre det. Her fikk jeg mange fine tips, takk for det! :) Madeira står også på ønskelisten min.

Skrevet

Jeg har ikke reist dit alene, men liker godt Mallorca og kunne godt ha dratt dit alene en gang :)

Ikke de store turiststedene, men det er flere små koselige steder med mange spisesteder med god mat. Fine små strender har de også.

Der er det også muligheter for å vandre litt, og det er flere fine utflukter og steder man kan dra til.

Skrevet (endret)

Jeg har vært på både sydenferie og storbyferie alene. Sydenferie alene er helt ok. Da kunne jeg leve det slaraffenlivet jeg var ute etter der og da, dra på noen utflukter eller bare sitte på terrassen på hotellet, hvis jeg ville det. Storbyferie alene kommer jeg ikke til å gjøre igjen. Da er det så mange opplevelser, og jeg syntes det var stusselig å ikke ha noen å dele det med. 

En gresk øy er helt fint å dra til alene, det samme med Mallorca, Kypros eller Kanariøyene.

Endret av Era Vulgaris
Skrevet

Red light district

Anonymkode: 00b79...e10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...