Gå til innhold

Feil med dataen? Kommer ikke inn på youtube!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg prøver å komme inn på youtube. Dette har da gått veldig fint tidligere. Raskt nett i tillegg. Men de siste dagene har jeg fått opp den hvite linja øverst med youtube logoen til venstre, resten av siden er grå. For 2 dager siden kom vi oss inn igjen på youtube. Alt fungerte fint, bortsett fra at det gikk veldig tregt. Men plutselig, dagen etter skjedde det samme igjen, og siden har det vært sånn. Hva kan det være? Jeg kan fint gå på youtube på tlf, på samme nettverk, uten problem.

Noen som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken nettleser bruker du? 

Anonymkode: 52eb4...99f

Skrevet

Altså. Nettleser/app, operativ system, er det bare YouTube.com som ikke virker? 

Skrevet
6 minutter siden, Minlillesky skrev:

Hei. Jeg prøver å komme inn på youtube. Dette har da gått veldig fint tidligere. Raskt nett i tillegg. Men de siste dagene har jeg fått opp den hvite linja øverst med youtube logoen til venstre, resten av siden er grå. For 2 dager siden kom vi oss inn igjen på youtube. Alt fungerte fint, bortsett fra at det gikk veldig tregt. Men plutselig, dagen etter skjedde det samme igjen, og siden har det vært sånn. Hva kan det være? Jeg kan fint gå på youtube på tlf, på samme nettverk, uten problem.

Noen som kan hjelpe?

Får du til å gå inn på Youtube via denne?

Anonymkode: 6a3ba...913

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken nettleser bruker du? 

Google Chrome

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du til å gå inn på Youtube via denne?

Nei. Oppe ved fanen, ved siden av teksten er det bilde av ett hvitt ark, med brett på kanten. Vet ikke om det betyr noe speiselt

Skrevet
15 minutter siden, FrodeF skrev:

Altså. Nettleser/app, operativ system, er det bare YouTube.com som ikke virker? 

Bare youtube som ikke virker. Facebook og aviser osv går helt fint. Selv podcast nettsider går fint. 

• Liker 1
Skrevet

Prøv dette:

1. Åpne Chrome på datamaskinen.
  2. Klikk på Mer Mer øverst til høyre.
  3. Klikk på Flere verktøy og deretter Slett nettlesingsdata.
  4. Velg en tidsperiode øverst. For å slette alt, velg Alle datoer.
  5. Merk av for «Informasjonskapsler og andre nettstedsdata» og «Bufrede bilder og filer».
  6. Klikk på Slett data.

Det vil logge deg ut fra alle nettstedene du er innlogget, men sletter ingen annen informasjon. Hvis det ikke hjelper, prøv å bytte nettleser og se om du kommer inn der. 

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv dette:

1. Åpne Chrome på datamaskinen.
  2. Klikk på Mer Mer øverst til høyre.
  3. Klikk på Flere verktøy og deretter Slett nettlesingsdata.
  4. Velg en tidsperiode øverst. For å slette alt, velg Alle datoer.
  5. Merk av for «Informasjonskapsler og andre nettstedsdata» og «Bufrede bilder og filer».
  6. Klikk på Slett data.

Det vil logge deg ut fra alle nettstedene du er innlogget, men sletter ingen annen informasjon. Hvis det ikke hjelper, prøv å bytte nettleser og se om du kommer inn der. 

Det hjalp ikke å slette nettlesingsdata, men jeg byttet om til internet explorer, og da dukket youtube opp som vanlig! Du vet ikke hvorfor youtube plutselig ikke lengre fungerer på chrome? 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Minlillesky skrev:

Det hjalp ikke å slette nettlesingsdata, men jeg byttet om til internet explorer, og da dukket youtube opp som vanlig! Du vet ikke hvorfor youtube plutselig ikke lengre fungerer på chrome? 

Kan det være dette? "Google flexed its muscles with new ad-blocking rules, and some smaller players are concerned about its power

• Google's Chrome browser will now block all advertising on websites that serve particularly annoying ads, like autoplay videos with sound or full-page pop-ups.
  • However, the company's dominance of the online ads business in conjunction with the dominance of its Chrome browser also raises some thorny questions.

"

https://www.cnbc.com/2018/02/17/google-chrome-ad-blocking-reactions.html

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...