AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Som en av mange som bruker mange timer på KG hver dag, så tenker jeg at om det finnes en jobb uføre kanskje kunne hatt, så er det noe som ligner på det. F.eks. banker tilbyr kundeservice via chat. Ulempen er vel at man kanskje ikke får lov å jobbe hjemmefra. Pluss muligens at lønna ikke ville blitt så mye høyere enn trygden. Tanker om dette? Anonymkode: 2df56...f31 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Det er nå en grunn til at folk er uføre. En annen grunn enn at de ikke gidder å sitte foran en skjerm. For mange vil det være vanskelig å komme seg ut av huset til faste tider, for dagsformen kan variere noe enormt. Det finnes sikkert en del som kunne jobbet litt her og der foran pcen hjemme, men om det er samfunnsøkonomisk lønnsomt er en annen sak Anonymkode: ad4a1...b23 1
kalleklov Skrevet 25. februar 2018 #4 Skrevet 25. februar 2018 Det er gode og enkle penger å tjene på nett, der man samtidig kan jobbe hjemmefra. Jeg anbefaler matched betting til alle som spør meg. Har inntil relativt nylig vært student, og Lånekassen er ikke nok for å dekke alle utgifter. Med matched betting sitter jeg et par timer i uken og tjener ca. 15.000 i mnd på det Google "matched betting norge", eller noe i den duren så får du introduksjoner og svar på alle spørsmål på norsk. Lykke til!
Gjest Herr Heftig Skrevet 25. februar 2018 #5 Skrevet 25. februar 2018 2 minutter siden, kalleklov said: Det er gode og enkle penger å tjene på nett, der man samtidig kan jobbe hjemmefra. Jeg anbefaler matched betting til alle som spør meg. Har inntil relativt nylig vært student, og Lånekassen er ikke nok for å dekke alle utgifter. Med matched betting sitter jeg et par timer i uken og tjener ca. 15.000 i mnd på det Google "matched betting norge", eller noe i den duren så får du introduksjoner og svar på alle spørsmål på norsk. Lykke til! svindel
kalleklov Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 11 minutter siden, Herr Heftig said: svindel Overhodet ikke. Matched betting er ikke veldig stort i Norge enda, men i f.eks UK er det mange tusen som driver med dette. Avisene skriver om dette støtt og stadig, f.eks her: https://www.theguardian.com/sport/2017/jul/24/john-gosden-decide-midweek-enable-runs-king-george-queen-elizabeth-stakes-horse-racing Om det er noen spørsmål, så kan jeg godt svare på det!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #7 Skrevet 25. februar 2018 1 hour ago, kalleklov said: Overhodet ikke. Matched betting er ikke veldig stort i Norge enda, men i f.eks UK er det mange tusen som driver med dette. Avisene skriver om dette støtt og stadig, f.eks her: https://www.theguardian.com/sport/2017/jul/24/john-gosden-decide-midweek-enable-runs-king-george-queen-elizabeth-stakes-horse-racing Om det er noen spørsmål, så kan jeg godt svare på det! Matched betting er ikke svindel, men man tar jo en ganske stor risiko i noen tilfeller. Dersom selskapene får nyss i at det er noe slikt man driver med så stenger de kontoen din. De pengene man da eventuelt har hos selskapet etter å ha drevet med matched betting vil jo da gå tapt. Jeg hadde selv planer om å forsøke meg på matched betting, men etter at jeg så hvor mange som faktisk fikk stengt kontoene sine så sluttet jeg sporenstreks. Anonymkode: 1e2c1...e44
kalleklov Skrevet 25. februar 2018 #8 Skrevet 25. februar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Matched betting er ikke svindel, men man tar jo en ganske stor risiko i noen tilfeller. Dersom selskapene får nyss i at det er noe slikt man driver med så stenger de kontoen din. De pengene man da eventuelt har hos selskapet etter å ha drevet med matched betting vil jo da gå tapt. Jeg hadde selv planer om å forsøke meg på matched betting, men etter at jeg så hvor mange som faktisk fikk stengt kontoene sine så sluttet jeg sporenstreks. Anonymkode: 1e2c1...e44 Jeg har kontoer hos over 50 bookmakere og er ikke stengt ute hos noen. Matched betting er på ingen måte ulovlig, men det er klart at bookmakere ikke ønsker oss som kunder, da vi er vinnende spillere De vil da limitere deg (sette lave maksinnsatser.), men når du har fått bonusen og spilt igjennom den, så er det bare å stenge kontoen uansett. De tilfellene hvor kontoer stenges er det som oftest spillere som blir litt for ivrige og oppretter flere kontoer i samme navn, eller i andres navn. Dette er selvfølgelig ulovlig, og bookmakerene stenger derfor disse kontoene. Igjen, om noen lurer på noe eller noe er uklart, så skal jeg prøve å svare så godt jeg klarer!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #9 Skrevet 25. februar 2018 36 minutter siden, kalleklov said: Jeg har kontoer hos over 50 bookmakere og er ikke stengt ute hos noen. Matched betting er på ingen måte ulovlig, men det er klart at bookmakere ikke ønsker oss som kunder, da vi er vinnende spillere De vil da limitere deg (sette lave maksinnsatser.), men når du har fått bonusen og spilt igjennom den, så er det bare å stenge kontoen uansett. De tilfellene hvor kontoer stenges er det som oftest spillere som blir litt for ivrige og oppretter flere kontoer i samme navn, eller i andres navn. Dette er selvfølgelig ulovlig, og bookmakerene stenger derfor disse kontoene. Igjen, om noen lurer på noe eller noe er uklart, så skal jeg prøve å svare så godt jeg klarer! Matched betting er ikke ulovlig, men det går i mot retningslinjene til selskapene, så om de tror at det er noe sånt man driver med så stenger de hele kontoen. De kan f.eks. få nyss i at det er nettopp det som skjer om de ser en gigantisk økning i antall spill på en fotballkamp. De stenger kontoer over en lav sko, og uansett om du ikke ha gjort noe galt (spilt med flere kontoer etc) så får du ingen forklaring og selskapene kan bare gjøre som de vil. Jeg tar ikke den sjansen, og anbefaler ikke noen andre å ta den sjansen heller. Jeg kjenner personlig flere som har fått kontoene sine stengt på denne måten, og ingen av dem hadde gjort noe galt eller hadde flere kontoer per husholdning. Så der sitter man da, og har gjerne 10 000 på kontoen som nå er fryst og borte for alltid. Det er direkte uansvarlig av deg å forelså at mennesker skal ta den sjansen det er å havne i en slik situasjon. Anonymkode: 1e2c1...e44
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #10 Skrevet 25. februar 2018 Hva i all verden er matched betting??? Anonymkode: 31d59...cfa
kalleklov Skrevet 25. februar 2018 #11 Skrevet 25. februar 2018 51 minutter siden, AnonymBruker said: Matched betting er ikke ulovlig, men det går i mot retningslinjene til selskapene, så om de tror at det er noe sånt man driver med så stenger de hele kontoen. De kan f.eks. få nyss i at det er nettopp det som skjer om de ser en gigantisk økning i antall spill på en fotballkamp. De stenger kontoer over en lav sko, og uansett om du ikke ha gjort noe galt (spilt med flere kontoer etc) så får du ingen forklaring og selskapene kan bare gjøre som de vil. Jeg tar ikke den sjansen, og anbefaler ikke noen andre å ta den sjansen heller. Jeg kjenner personlig flere som har fått kontoene sine stengt på denne måten, og ingen av dem hadde gjort noe galt eller hadde flere kontoer per husholdning. Så der sitter man da, og har gjerne 10 000 på kontoen som nå er fryst og borte for alltid. Det er direkte uansvarlig av deg å forelså at mennesker skal ta den sjansen det er å havne i en slik situasjon. Anonymkode: 1e2c1...e44 Det høres ut som du blander med arbitrasje-spilling. Matched Betting vil ikke bookmakere få nyss i. Du spiller på akkurat de samme spillene som "vanlige" spillere spiller på. Med arbitrasje-spill så spiller du på spill med verdi (feilsatt, eller for høy odds). Da vil bookmakerene stenge kontoen din på sikt. Senest i dag spilte jeg på uavgjort mellom Man Utd og Chelsea med en bonus på 500 kr. Det var 500 kr i lomma på ca 3-4 min arbeid. 50 minutter siden, AnonymBruker said: Hva i all verden er matched betting??? Anonymkode: 31d59...cfa Denne siden er god: https://oddsen.nu/forum/viewtopic.php?t=72586
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå