AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Er gradert sykemeldt i jobben min som anestesisykepleier pga bekkenløsning (er gravid). Lurte på om noen vet om man får utbetalt det samme som vanlig, eller om man får trukket bort kveld- og helgetillegg for de vaktene som blir fjernet? Anonymkode: f74c4...d73
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Du har neppe krav på tilleggene når du ikke jobber ubekvem arbeidstid. Anonymkode: 152a2...190 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Jo du får tillegg. Jeg fikk helligdagstilgg i jula også selvom jeg var sykemeldt i flere mnd og ikke var på noen Vakter Anonymkode: 8187a...faf
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er gradert sykemeldt i jobben min som anestesisykepleier pga bekkenløsning (er gravid). Lurte på om noen vet om man får utbetalt det samme som vanlig, eller om man får trukket bort kveld- og helgetillegg for de vaktene som blir fjernet? Anonymkode: f74c4...d73 I noen jobber og tilfeller får du beholde tilleggene dine i andre ikke. Hvorfor spør du ikke sykepleierforbundet, ser på kontrakten din og hovedtariffavtalen? Anonymkode: fd08e...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå