AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Jeg skal på tur med en ca. 2mnd gammel baby i en uke, og trenger en liten reiseseng. Vi reiser med fly, så den må få plass i en koffert, og helst veie så lite som mulig. Jeg har tilgang til en større reiseseng for senere bruk, så denne trenger ikke å passe til større barn enn en liten baby. Kan fint kjøpe brukt siden det er for så kort tids bruk. Har dere noen tips? Anonymkode: 20288...c65
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Jeg vet ikke om det finnes en så liten reiseseng at den får plass i en koffert ? Men Babybjörn sin kan jo slås sammen og legges i den medfølgende veska, som du kan ta over skulderen. Anonymkode: 988fe...489
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal på tur med en ca. 2mnd gammel baby i en uke, og trenger en liten reiseseng. Vi reiser med fly, så den må få plass i en koffert, og helst veie så lite som mulig. Jeg har tilgang til en større reiseseng for senere bruk, så denne trenger ikke å passe til større barn enn en liten baby. Kan fint kjøpe brukt siden det er for så kort tids bruk. Har dere noen tips? Anonymkode: 20288...c65 Koffert du får plass til en reiseseng inni får du vansker med å finne. Bruk bagen til dypvogna eller kjøp der du skal. Etter ta med en moseskurv el. Anonymkode: 64869...d0d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/reisesenger/bbgg-reiseseng-pop-up-uv50-bla https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/reisesenger/bbgg-pop-up-cosy-luna-reiseseng-med-madrass-uv50-bla Spørs om du må sende den som eget kolli uansett. Anonymkode: 44a36...143 1
7v8 Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 Må du ha reiseseng? Kan ikke babyen bare sove i bagen på vogna så slipper du å dra på mer enn høyst nødvendig😊
strawberry Skrevet 26. februar 2018 #6 Skrevet 26. februar 2018 Stemmer for forslaget med å bruke kofferten som seng. Kjøp en madrass fra jysk eller ikea som kan klippes til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå