Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal på tur med en ca. 2mnd gammel baby i en uke, og trenger en liten reiseseng. Vi reiser med fly, så den må få plass i en koffert, og helst veie så lite som mulig. Jeg har tilgang til en større reiseseng for senere bruk, så denne trenger ikke å passe til større barn enn en liten baby. Kan fint kjøpe brukt siden det er for så kort tids bruk. Har dere noen tips? 

Anonymkode: 20288...c65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det finnes en så liten reiseseng at den får plass i en koffert ? :klo: Men Babybjörn sin kan jo slås sammen og legges i den medfølgende veska, som du kan ta over skulderen. 

Anonymkode: 988fe...489

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal på tur med en ca. 2mnd gammel baby i en uke, og trenger en liten reiseseng. Vi reiser med fly, så den må få plass i en koffert, og helst veie så lite som mulig. Jeg har tilgang til en større reiseseng for senere bruk, så denne trenger ikke å passe til større barn enn en liten baby. Kan fint kjøpe brukt siden det er for så kort tids bruk. Har dere noen tips? 

Anonymkode: 20288...c65

Koffert du får plass til en reiseseng inni får du vansker med å finne. Bruk bagen til dypvogna eller kjøp der du skal. Etter ta med en moseskurv el. 

Anonymkode: 64869...d0d

Skrevet

Må du ha reiseseng? Kan ikke babyen bare sove i bagen på vogna så slipper du å dra på mer enn høyst nødvendig😊

Skrevet

Stemmer for forslaget med å bruke kofferten som seng. Kjøp en madrass fra jysk eller ikea som kan klippes til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...