AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Dame 44 år her. Var på en fest sammen med kollegaer , blanding i alder. Var så dum at jeg havnet til sengs med en yngre gutt på 22 år. Vi hadde ikke sex eller noe, jeg bare flørtet og lo litt med han . Strøk bare litt på han og kysset litt, før jeg dro i stua igjen . Men nå blir jeg ikke kvitt han ! Han oppsøker meg på sosiale medier og på tlf og maser konstant om å møtes igjen . Har sagt at jeg ikke er interessert i noe sexforhold eller noe, men han oppfører seg som en unge gutten han er og nesten gråter over å ikke få mer kontakt med meg. Traff han på gata utfor her jeg bor og da overrøste han meg med komplimenter og virket nesten forelsket... Hjelp!!! Hvordan få han vekk fra fantasien om meg? Anonymkode: 76e51...c23 1
isw Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Bare vær tydelig på at noe mer ikke er aktuelt, samme hva. Som regel er det mangelen på tydelighet som er problemet.
Tyrk40 Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Si til han at MILFS er bare noe som er overdrevet... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå