Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lite hår i øyenbrynene mine, ikke på grunn av overnapping men rett og slett dårlig hårvekst der. De fleste hårene er også relativt lyse. 

Jeg er rimelig lei av å tegne på bryn, men jeg elsker heller ikke tanken på å tatovere bryn da jeg synes dette høres veldig permanent ut. 

Noen som kan gi tips om hva slags løsninger som kan finnes der ute?

Er det noen som vet om det er mulig å dra på gratis konsultasjonstimer noen steder, så en ekspert kanskje kan få litt overblikk over hva som kan gjøres?

Takk for hjelp!

Anonymkode: cc924...979

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatovering er ikke permanent. De varer bare noen veldig få år. Og du kan få tatoveringer som varer kortere.

Anonymkode: 49bee...f8a

Skrevet (endret)

Microblading er semi-permanent. Skulle jeg som har det samme problemet som deg gjort noe, ville jeg valgt det isteden. Selv om, har ikke jeg personlig tenkt å gjøre noe med mine bryn utenom tegne de av og til. Blir bedre og bedre på self love og tror heller ikke det er noe bra for huden å microblade. 

Endret av Kristine00
  • Liker 1
Skrevet

Farging?

Anonymkode: 4e797...8c2

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Farging?

Sorry, så ikke at du hadde veldig lite hår.

Skrevet

Sol pmu er flinke.  Du kan melde deg som modell der? Vet om flere som har vært der og samme problem som deg som har dritfine bryn nå. De har fått veldig naturlige utseende på dem. 

Anonymkode: b9e85...347

Skrevet

Sol pmu, eller andre artister som er kurset/utdannet hos henne er veldig flinke. Jeg tok PMU for noen år siden pga ingen hårvekst, superfornøyd! 

Anonymkode: 7c35a...5cb

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg tatoverte meg hos Solvår selv hos sol pmu. Elendig resultat, for ikke å snakke om skjevt. Fargen ble grå . Tok 4 behandlinger så de hadde nok av forsøk på å bedre det... anbefales ikke. 

Har nå tatovert på nytt et annet sted og fått resultatet jeg ønsker. Stol ikke på bildene som pmu viser frem. 

Endret av lashara
Skrevet

Har du prøvd iGlow? Min datter fikk fyldigere bryn og vipper av det.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, kakemonsteret skrev:

Har du prøvd iGlow? Min datter fikk fyldigere bryn og vipper av det.

Jeg sliter med samme problem som TS og forsøkte iglow. Reagerte på vippene og kunne ikke bruke det der lengre. Fungerte på øyenbrynene, men hårene der ble lengre (type 1,5-2 cm lange) og jeg fikk med andre ord ikke flere år eller mer fyldige bryn. Så ut som Albert Eeinstein når øyenbrynene ble våte 😛 

Anonymkode: 255da...eb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...