Aircondition Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Jeg er utdannet barnevernspedagog men har kun jobbet i barnehage. Har et par mnd praksis i ungdomstjenesten og et par uker i barneverntjenesten ifb med utdanningen, jeg har noen småkurs innen Incest og seksuelle overgrep og selvmordsforebygging, ellers har jeg lite å legge på bordet. Jeg har jobbet i barnehage i ca 10 år, men ingenting fast.. Tilkallingsvikar, vikariat som førskolelærer og to år som ekstraressurs. Hvordan i all verden skal jeg klare å overbevise de på NAV om at jeg er egnet til jobben, uten noe som helst å sette på cv´n min? Det eneste jeg har som gjør meg egnet til den jobben er min lidenskapelige, genuine interesse for andre menneskers ve og vel, mine gode kommunikasjonsferdigheter, evnen til å inntone meg andre menneskers livssituasjoner og bygge trygge og gode relasjoner og mine enorme mengder med empati. Dette er noen av mine aller sterkeste egenskaper, men hvordan skal man klare å overbevise de på NAV om det? Jeg mangler de to første punktene her, men et sted må man jo starte.. Kompetansen og erfaringen får jeg jo etter hvert.. arbeidsmarkedskompetanse veiledningskompetanse og/eller erfaring med å ha direktekontakt med mennesker gjerne i ulike livsfaser gode samarbeidsevner, løsningsorientert og evne til å bygge gode relasjoner evne til å være strukturert, ta initiativ, effektiv og ha stor arbeidskapasitet godt humør som deles med dem rundt deg kommunikasjonsferdighet i flere språk førerkort kl. B