Mellia Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Er det noen som har erfaring med den , funker den ok ? Jeg skal selfølgelig prøve å amme mest mulig men tenkte det er greit å ha en manuell pumpe , til av og til kunne pumpe vist det feks er spreng eller såre bryster etc. Gidder ikke å kjøpe en dyr en som er elektrisk, ettersom målet er å kunne amme .
Gjest Sisti Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Har den, og den fungerer veldig bra ja. Det fine med manuell pumpe er at det er så lett å ta med seg. Jeg har likevel pumpet meg hver dag i perioder uten problem. Det viktigste med alle pumper, hvis man opplever at de ikke funker helt bra, er å sjekke om størrelsen på trakten passer. Ofte er det bare bytte av størrelse som skal til.
Mellia Skrevet 24. februar 2018 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2018 15 minutter siden, Sisti skrev: Har den, og den fungerer veldig bra ja. Det fine med manuell pumpe er at det er så lett å ta med seg. Jeg har likevel pumpet meg hver dag i perioder uten problem. Det viktigste med alle pumper, hvis man opplever at de ikke funker helt bra, er å sjekke om størrelsen på trakten passer. Ofte er det bare bytte av størrelse som skal til. Ok tusen takk for svar , den var så billig får den til 281 kr hos komplett apotek så var s i tvil om jeg skulle gå for den nå eller vurdere avent, men siden den er så billig tror jeg at jeg går for den
Frostrose Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Dersom du bare skal "lette på trykket " anbefales håndmelking! Det er veldig greit. Går ofte raskere enn pumpen.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 Jeg hadde både Medela manuell og elektrisk, og jeg brukte den manuelle absolutt mest. Skal sies at jeg hadde masse melk, så skulle ikke mye til å fylle flasker med manuell. Uansett: Medela-pumpene er de beste i mine øyne. Anonymkode: d4285...94c
Lumos Skrevet 25. februar 2018 #6 Skrevet 25. februar 2018 Synes den funker bra Har ikke prøvd noe annet, og jeg fikk aldri helt teken på pumping selv om jeg hadde mye melk. Men den var gull verdt når jeg fikk brystbetennelse, og ungen ikke ville die på den siden om natta, så jeg måtte stå opp og pumpe🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå