Gå til innhold

Å komme som jente

Fremhevede innlegg

Skrevet

Angående det å komme som jente.. Henger ikke helt med der. Når jeg fingrer meg selv og koser og er våt og kåt hender det at jeg får noen rykninger i kroppen og merker at jeg blir vårete nedentil og at klitoris oppblåser seg kan man si, og blir så sensitiv at jeg bare må slutte. Men rett etter dette eller samtidig som dette får jeg en intens "må tisse følelse". Har er dette? Betyr det at jeg har "kommet"? blir jo litt våtere nedentil og alt dette med rykninger og klitoris, eller er dette rett før jeg kommer?? I om med at jeg får denne "tisser på meg følelsen" er jeg redd for at jeg er i ferd med å komme bare at jeg begynner å squirte eller no..:sjokkbla: 

hehe, trenger noen gode forklaringer på dette hahaha:fnise::fnise:

-Jente 21

Anonymkode: 337e8...556

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan virke som om du stopper før du kommer... Når man kommer såner man ikke i tvil lenger. Press deg selv litt lenger så er du i mål. 

Anonymkode: d6030...c18

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som om du stopper rett før du kommer. Alt du beskriver er det som skjer rett før.du må bare prøve å ignorere den "jeg må tisse" følelsen og bare fortsette, gjerne legg ned et håndkle, kan hende du slapper litt mer av og du vet at noe kan fante opp evt. squirt. (Som ikke er kun urin. I tester som er gjort er denne væsken en blanding: inneholder noe urin da den bruker urinrøret på å komme ut, men også "prostata væske" :laugh:

Om klitoris: kan anbefale å prøve å legge trykk oppå hetta. Da vil du enda få stimuli, men ikke direkte på den sensitive delen :) 

Om du får en orgasme så er det ingen tvil om hva det er. Et plagsomt svar, men selv kan jeg ikke forstå de som klarer å fake det. Er ikke god nok skuespiller til å fake meg til en orgasme altså! 

Anonymkode: 325fc...cb7

Skrevet

Du teaser deg selv 😂 fortsett litt til så skal du se at det går. Hold deg unna knoppen (det som er utenfor hetten) når du blir for sensitiv. 

Anonymkode: 8755b...92c

Skrevet

Er ikke helt enig med de to andre her. Jeg fikk ikke min første orgasme før langt oppi 20 årene og etter tre barn. Måtte jobbe leeeenge før jeg knakk koden.

De første gangene jeg kom var jeg veldig usikker..

Høres ut som du har en svak orgasme, men at du absolutt kan forsøke å fortsette (slik som de over sier) og kanskje du er en squirter. Det er fullt mulig å komme flere ganger etter hverandre :)

Jo mer du "øver" jo mer kontroll får du og du blir kjent med deg selv. Og også oppnå større orgasmer :)

Anonymkode: efbc0...99c

Skrevet

Nei det betyr at du er på vei til å bygge opp orgasmen , så tar det et stykke tid og mer stimulering så man kommer over den tisse følelsen , så blir det bare skikkelig godt igjen , så kommer orgasmen etter litt tid etter der igjen.
Det er forresten ikke farlig å squirte, helt vanlig :) (og menn elsker det, turn on!)

Anonymkode: c393b...784

Skrevet

Du merker når du får orgasme. Jeg er enig med de andre at det høres ut som du er veldig nær, men slutter rett før fordi det blir for intenst. Sånn var mine første ganger også, det var veldig intenst å skulle komme så det stoppet liksom rett før. Du må bare forsette til du kommer - et tips. Stopp litt opp når du føler du er nær - ta det litt sakte. Etterhvert vil du klare å kontrollere orgasmene dine bedre :) Rykninger og slikt får jeg også rett før, særlig dersom jeg ikke har kontrollen selv (f.eks. om jeg blir slikket).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...