Heidipia:) Skrevet 13. februar 2005 #1 Skrevet 13. februar 2005 Er det noen som har en bra kajal og annbefale?.En som sitter litt, syns det er vannskelig og finne en som ikke renner utover etter en halv time. Mener altså kajal til å ha under øynene, ikke over:)
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #2 Skrevet 14. februar 2005 Den eneste jeg har funnet som absolutt ikke forsvinner, er den vannfaste fra Clarins. Men den er ganske hard å tegne med, og funker IKKE på våtkanten. Ellers er Chanel helt OK, men du bør uansett pudre lett under øyet før du bruker kajal, så sitter den litt bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 14. februar 2005 #3 Skrevet 14. februar 2005 Jeg liker ikke noen andre Isadoraprodukter, men deres "inliner" er super. Den er beregnet på våtkanten, så den sitter godt både der og under/over øyet. God konsistens også.
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2005 #4 Skrevet 14. februar 2005 Jeg liker ikke noen andre Isadoraprodukter' date=' men deres "inliner" er super. Den er beregnet på våtkanten, så den sitter godt både der og under/over øyet. God konsistens også.[/quote'] Finnes den i andre farger enn hvit? Jeg har bare sett den hvite (svart eller lilla hadde ikke vært så dumt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå