AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 I hvilken bank er du kunde, og er du fornøyd? Jeg er idag kunde hos DnB, men vurderer og bytte bank etter mye nedetid med nettbank og mobilbank det siste året. Noen som er totalkunde (brukskonto, sparing og boliglån) i banken sin og som er veldig fornøyd? Anonymkode: 053d7...80b
Husholdning1 Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 DNB er jeg relativt fornøyd med, brukervennlig og god nettbank. Men dårlige betingelser.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Har Obosbanken. Veldig fornøyd. Byttet fra Sparebank1 etter at de ikke klarte å følge renteutviklingen nedover, hos Obosbanken har jeg stort sett fått melding om at renta på boliglånet mitt går nedover kun noen dager etter at det er meldt om endring i styringsrenta hele veien. Har effektiv rente på omtrent akkurat 2 prosent. Nå har de også endret så man har samme rente på sparekonto og brukskonto, nei, den er ikke av den høyeste, men i sum blir det jo stående en del penger på brukskontoer i løpet av måneden, siden det er der lønna kommer inn og blir stående til regninger er betalt. Og 1,2 (som jeg tror den er) er mer enn 0,2 eller hva den var før. Anonymkode: d720a...a5b
ajarRun Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå er jeg 0 fornøyd med SBank fordi de lurte meg angående uendelig penger med kontokreditt. Men de er iallefall 1000 ganger bedre enn DnB. Jeg skjønner ikke hvordan noen kan ha en nettbank som er nede halve tiden. DnB har ikke bank på app, bare en bedriten og vanskelig å navigere side og de er svindyre. Det er som å kjøpe en Jaguar. Bare dritt for my penger.
asterix Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 Hvorfor bruke bare en bank? Jeg har de tjenestene jeg trenger rundt om i ulike banker hvor vilkårene er gode. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå