Gå til innhold

Første date panikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er stressa og nervøs:rodme:

Det er en gutt jeg holder på med og jeg tror jeg nå har innsett at jeg egentlig aldri har vært forelsket før nå? Det prikker i kroppen og det knyter seg veldig i brystet. Vi har møttes en gang før, men dette er veldig lenge siden. Jeg skal møte han om tre dager og gleder meg, men tingen er at jeg er veldig nervøs og er redd for at dette skal syntes i from av svetting:sjokkbla: Jeg er ubrukelig til å flørte så jeg bar står og smiler og rødmer om noen sier noe fint til meg. vi snakker kjempefint i lag og er ganske sikker på at han er interessert uansett hvordan jeg ser ut og alt dette ettersom det han sier og viser, men hvordan kan jeg bli mindre nervøs og kanskje litt bedre på flørtingen?

Setter pris på alle tips, gjerne legg til noen tips med hva jeg bør gå i under vårt første stemnemøte. Takk på forhånd!

Anonymkode: 8f9d1...677

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det er flott og charmerende,

når jenta bare smiler og rødmer, sier jeg noe pent til henne :rodmer:

Bare vær som du er du, det høres mer enn bra nok ut. :hug:

Du trenger ikke å måtte «aktivt» flørte, for at gutten skal skjønne at du liker ham. I verste fall kløner du det jo bare til, hvis dette er helt unaturlig for deg.

Dessuten kommer nok flørten naturlig av seg selv, når du blir mer trygg på situasjonen, og på ham.

Skrevet

Menn syns bare det er søtt med tydelig rødmete og sjenerte jenter som blir satt ut av komplimentene dems.
Hvis du er redd for svettingen så ta på deg antiperspirant, og en løs overdel, eller for eksempel en stram fin topp eller skjorte med en løsere jakke eller åpen genser over, sånn at det dekker over armhulene.

Anonymkode: c5d13...35b

Gjest silje0806
Skrevet (endret)

Endret av silje0806
.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...