AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Jeg var innom kicks for ett par dager siden og endte opp med å kjøpe en krem der som kostet 300 kroner. I kassen så spurte ekspeditøren om jeg var medlem noe jeg bekreftet men la til at jeg ikke hadde medlemskortet mitt med. Hun sa hun trengte kun mobilnummeret mitt noe hun fikk og bekreftet mitt medlemskap. Når jeg kom hjem hentet jeg posten og der lå medlemsbladet fra kicks med en rabattkupong på 20% avslag på en valgfri vare som gjaldt fra 21/02, altså før jeg handlet kremen. Hvorfor så ikke hun i kassen dette da hun søkte opp medlemsskapet mitt eller vises det rett og slett ikke? Det står på kupongen at enten den eller medlemskortet må fremvises ved kjøp men siden det rakk å oppgi mobilnummer for å få bekreftet medlemsskapet så skulle man jo tro at muligheten for rabatten var synlig for ekspeditøren da? For alle kjøp blir registrert slik jeg har forstått det og så samler man poeng. Anonymkode: 3aab0...a7e
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Du kan vel ta med rabattkupongen til butikken og stille spørsmålet der. Vil tro at du uten problem vil få rabatten på den kremen du handlet, de har vel datoen for kjøpet når de ser på kundehistorikken, eller du fremlegger kvitteringen. Anonymkode: 97acb...f3d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 Hvis det er snakk om en fysisk kupong må den tas med fysisk til kassen for å registreres. Hvis ikke ville det jo vært vanskelig for kicks å kontrollere hvor mange ganger kupongen løses ut. Anonymkode: ec2c8...5cb
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 De ser ikke hvilke rabatter du ev oppnådd, får du rabattkupong må den taes med til butikken. Anonymkode: 2782b...534
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 Det står på kupongen at enten den ELLER medlemskortet må medbringes for å benytte seg av rabatten. Står ingenting om at kupongen alene MÅ medbringes. Når ekspeditøren da kunne registrere kjøpet mitt ved å få mobilnummeret så skulle man jo tro at det var nok. Anonymkode: 3aab0...a7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå