AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Jeg er førstegangsfødende og har nå startet jakten på barnevogn. Vi har bestemt oss for Emmaljunga, men er veldig usikker på om vi skal gå for modellen Edge eller Super Viking. Edge virker som en veldig romslig og stødig vogn, men kanskje noe tung og stor. Super Viking virker mer praktisk og ikke minst lettere å håndtere, men kanskje litt liten/trang? Er redd den vil bli for liten når barnet blir større og det kommer en vinterpose i tillegg. Er også usikker på dette med ergonomisk sittedel vs vanlig. Vognen vil bli brukt mest til byturer, trilleturer på grus/asfalt. Ikke så mye i terreng osv. Bor på en plass hvor det er en del oppoverbakker. Termin i mai. Noen som har erfaring med disse modellene og kan være med på å gjøre valget litt lettere? Noen andre ting vi bør tenke over/vite om? Dette med barnevogn ble plutselig mye vanskeligere enn vi hadde sett for oss Anonymkode: e20ff...b75
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 Har hatt både Edge og super viking, foretrekker lett super viking - det er en fantastisk god vogn! Selv med vinterpose har min snart toåring god plass i vogna har brukt den med city bag supreme, og outdoor understell med lufthjul. Begge barna mine har sovet bedre i en ergonomisk sportsdel enn tradisjonell, og personlig synes jeg den ergonomisk ser mye bedre ut. Jeg likte edge'en som bagvogn, men etter hvert som barnet ble større og skulle over i sportsdel synes jeg vogna ble stor, klumpete og tok for mye plass. Super vikingen kan pakkes til å ta veldig liten plass i bilen. Veldig god solskjerming med en kalesje som kan dras langt ned. Er sikkert mye mer å si om den, men SV'en er den beste av de to synes jeg. Skulle jeg kjøpt ny vogn i dag hadde jeg valgt den om igjen. Anonymkode: 3ba24...965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå