AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Skrevet 24. februar 2018 Noen som har noen tips til å sprite opp sexlivet? Jeg og kjæresten min har vært sammen snart i 3 år, og føler vi gjør det samme hver gang. Kosing først, så litt oral, og så misjonær. Er godt og det, men føler det blir litt..kjedelig? Gjerne fortell hvordan dere pleier å gjøre det også Anonymkode: d6774...b8e
ajarRun Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 BDSMtrekant. Finn en ung sub som dere kan sodomisere. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har noen tips til å sprite opp sexlivet? Jeg og kjæresten min har vært sammen snart i 3 år, og føler vi gjør det samme hver gang. Kosing først, så litt oral, og så misjonær. Er godt og det, men føler det blir litt..kjedelig? Gjerne fortell hvordan dere pleier å gjøre det også Anonymkode: d6774...b8e Prøv noen nye stillinger👍 Anonymkode: e7290...2ea
Katten.2.0 Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Meg! Jeg og kjæresten prøver stadig nye ting. Nye måter å bruke tau på, leketøy, teasing, edging, osv. Likevel har vi mest relativt vanlig sex. Forskjellige versjoner av misjonær, bakfra, hun på topp, spanking, kveling, oralsex, analsex og med vibrator.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå