AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #1 Del Skrevet 24. februar 2018 Noen som vet hvor man finner de? Helst i nærheten av sentralbanestasjonen Anonymkode: d4fa4...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #2 Del Skrevet 24. februar 2018 Det kan jeg ikke tenke meg at finnes, spesielt ikke i nærheten av Oslo S. Anonymkode: 6360c...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 24. februar 2018 #3 Del Skrevet 24. februar 2018 Det er jo bare å gå inn på en pub, kafè, Egons, Fridays eller noe sånt. Oslo City ligger jo der og de har vel gratis toaletter vil jeg tro. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 24. februar 2018 #4 Del Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, visp skrev: Det er jo bare å gå inn på en pub, kafè, Egons, Fridays eller noe sånt. Oslo City ligger jo der og de har vel gratis toaletter vil jeg tro. Egon har militær sikkerhet på dørene. Man må ha kode. Men det er vel masse dass på Oslo S? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Del Skrevet 24. februar 2018 3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Egon har militær sikkerhet på dørene. Man må ha kode. Men det er vel masse dass på Oslo S? Det er bare å spørre etter koden så får man den. Gratis toalett i Oslo sentrum er lik et toalett jeg ikke vil gå på... Anonymkode: e53eb...847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 24. februar 2018 #6 Del Skrevet 24. februar 2018 3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Egon har militær sikkerhet på dørene. Man må ha kode. Men det er vel masse dass på Oslo S? Har aldri vært på do der, men alle andre spisesteder eller hoteller og sånt kan man bruke. Oslo S har sikkert bare betaldo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 24. februar 2018 #7 Del Skrevet 24. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å spørre etter koden så får man den. Gratis toalett i Oslo sentrum er lik et toalett jeg ikke vil gå på... Anonymkode: e53eb...847 Hvis man er villig til å stjele er jo alt gratis. Da kan man jo bare stå utfor betaldass og vente til noen går ut eller inn. 1 minutt siden, visp skrev: Har aldri vært på do der, men alle andre spisesteder eller hoteller og sånt kan man bruke. Oslo S har sikkert bare betaldo. Hoteller er ofte enklere og har bra dass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 24. februar 2018 #8 Del Skrevet 24. februar 2018 (endret) Det er gratis toaletter på Paleet øverst i Karl Johan. Der pleier også hygienen å være OK. Mulig det er for langt unna Oslo S? Du kan eventuelt ta et tog til Nationaltheatret for å komme nærmere. Endret 24. februar 2018 av Perelandra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #9 Del Skrevet 24. februar 2018 11 minutter siden, visp skrev: Det er jo bare å gå inn på en pub, kafè, Egons, Fridays eller noe sånt. Oslo City ligger jo der og de har vel gratis toaletter vil jeg tro. På Oslo City må man også betale dessverre. Anonymkode: 20b8c...d78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #10 Del Skrevet 24. februar 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: På Oslo City må man også betale dessverre. Anonymkode: 20b8c...d78 Oslo city har byens ekleste toaletter. Anonymkode: dce81...a8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #11 Del Skrevet 25. februar 2018 16 timer siden, abrasiveRefraction skrev: Hvis man er villig til å stjele er jo alt gratis. Da kan man jo bare stå utfor betaldass og vente til noen går ut eller inn. Hoteller er ofte enklere og har bra dass. vet du hvilke hoteller som har åpne og gratis toaletter da? (altså toaletter i resepsjonen/gangen viss det fins) Anonymkode: d4fa4...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 25. februar 2018 #12 Del Skrevet 25. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: vet du hvilke hoteller som har åpne og gratis toaletter da? (altså toaletter i resepsjonen/gangen viss det fins) Anonymkode: d4fa4...805 Alle hoteller. Bare gå inn, spør hvor toalettet er og bruk det. Resepsjonisten vet ikke hvem som bor der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #13 Del Skrevet 25. februar 2018 Gratis toalett på Sidesporet (puben i 2.etasje). Anonymkode: a1b27...371 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #14 Del Skrevet 25. februar 2018 Foresten er det noen som vet om bibliotekene har gratis toaletter? f.eks Deichmans bibliotek Anonymkode: d4fa4...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #15 Del Skrevet 25. februar 2018 På 24.2.2018 den 1.22, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvor man finner de? Helst i nærheten av sentralbanestasjonen Anonymkode: d4fa4...805 Du går inn på et hotell eller spisested. Samtidig som du ser veldig trengende og nødstilt ut, spør du pent om å få låne toalettet. Eller beveger deg inn på et kjøpesenter. Anonymkode: 33bd8...926 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #16 Del Skrevet 25. februar 2018 På oslo s pleier han vakta å komme inn og vente utenfor døren til båsen jeg er i, creepy greier Anonymkode: 38e67...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. februar 2018 #17 Del Skrevet 25. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: På oslo s pleier han vakta å komme inn og vente utenfor døren til båsen jeg er i, creepy greier Anonymkode: 38e67...0b4 Aldri opplevd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppi Skrevet 25. februar 2018 #18 Del Skrevet 25. februar 2018 Jeg har en fast busk i Sofienbergparken. Kanskje du finner deg en, du òg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 25. februar 2018 #19 Del Skrevet 25. februar 2018 1 minutt siden, puppi skrev: Jeg har en fast busk i Sofienbergparken. Kanskje du finner deg en, du òg. Den deler du med mange:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2018 #20 Del Skrevet 25. februar 2018 36 minutter siden, puppi skrev: Jeg har en fast busk i Sofienbergparken. Kanskje du finner deg en, du òg. Litt kjedelig å dra helt opp dit bare for å tisse Men er det ingen fra Oslo her som vet om Deichmans biblioteket har åpent toalett? Anonymkode: d4fa4...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå