Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen nettsteder man kan kjøpe produktene til shu vemura? Siden de ikke selges i noen butikker i Norge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som vet om noen nettsteder man kan kjøpe produktene til shu vemura? Siden de ikke selges i noen butikker i Norge..

Hva er shu vemura, aldri hørt om det jeg :oops:

Skrevet

Shu Uemura fås kanskje på Ebay? (flotte produkter, men endel rare farger i øyenskygger).

@Heidipia: Shu er et profesjonelt sminkemerke fra Japan.

Skrevet

Jeg har ikke klart å finne produktene deres på noen nettside som sender til Norge, men fikk handlet litt i Shu Uemura-butikken i Amsterdam.

De har visstnok verdens beste vippetang.

Skrevet

Ja, det er denne vippetangen jeg er ute etter, hadde håpet noen visste om en nettside, skal ikke til london med det første liksom :veldigsur:

Skrevet

Ta kontakt med Saks Fith Avenue i New York. De har garantert Shu og de sender til hele verden.

:hoppe:

Skrevet

Synes foundationen UV liquid er fantastisk også! Jeg har normal hud, men tror nok den passer veldig bra til personer med tørr hud! Bare et lite tips!

• 1 år senere...
Skrevet

Dere vet ikke om de har den på tax-freen? skal ut å reise...

Gjest Gjesta
Skrevet

Shu selges vel bare i spesialbutikker, dvs. ikke på vanlige parfymerier.

Skrevet
Shu selges vel bare i spesialbutikker, dvs. ikke på vanlige parfymerier.

Fins disse spesial butikkene i Norge?

Gjest Gjesta
Skrevet
Fins disse spesial butikkene i Norge?

Såvidt jeg vet ikke.

Skrevet

Man får ikke kjøpt Shu i Norge, nei....

Skrevet
http://cgi.ebay.com/Authentic-New-Shu-Uemu...1QQcmdZViewItem

Du har 8 timer på deg.

Foreksempel. Det var en drøss av dem på eBay. Jeg er vanligvis litt skeptisk til varer fra Hong Kong, da, men selgeren har god feedback.

Oj, tuusen takk:) Jeg har ikke peiling på det å by på utenlanske sider og sånn da, men skal prate med en venninne som sikkert kan hjelpe meg!

Tusen takk :)

Skrevet

Bare hyggelig. Dette var som sagt bare én av alle som selger vippetangen der inne, det er bare å søke på "shu uemura" så får dere opp masse forskjellige selgere der inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...